3 Haziran 2010 Perşembe

Genel manada

Aslında canım günlük tarzından çok genel manada bir konu üzerine yazmak istiyor fakat bunu gerçekleştirmek şuan için kendi isteğim açısından pek mümkün değil gibi. Çünkü böyle birşeyi yazmak için o an o duyguları hissetmem gerek ve şuan ne yeri ne de zamanı olmasa gerek. Bir kaç hafta sonra olur mu? Kimbilir.

İnternet üzerinden dinlediğim radyolardan birinde çıkan alman radyocu aklıma aslında radyocuların bana ne kadar sıcak bir atmosfer yaşattığı doğrusunu gösterdi. Onların konuşmaları hatta gözleirniz kapalıyken söyledikleri şeyler bana güven veriyor. Farklı bir boyuta sokuyor. İşin içerisinde çeşitli olaylar varsa bunları yatağın kucağında belki de dünya üzerinde ki olabileceğimiz en huzurlu anda beyinde film karelerini oluşturmak müthiş bir duygu.

Derken ev'e kendimi zor attım bugün iş çıkışına doğru bayılacakmış gibi hissettim kendimi. Gittim elimi yüzümü yıkadım. Gözlerimi kapadım bir süre ama kendimde değildim sanki ızdırap gibi bir yarım saati atlattıktan sonra ev'in yolunu tutmaya başlamıştım sonunda, dışarı çıkınca biraz daha rahatladım.

İşte yine aynı sıkıcı hayat. Yarın gece itibariyle h.sonuna erşiceğiz ama herkes deli gibi beklerken ben onu nasıl geçiştireceğimi düşünüyorum çünkü gerçekten geçtiğimiz 2-3 haftasonu dahil yapıcak hiçbirşey kendimi dışarı atıcak bir güç bulamadım. Zaten hava sıcak saat 4 gibi çıksam nereye gidicem. Elimde vakit geçirebileceğim birşeyler olmalı.

4 yorum:

  1. haftasonu yapacak bir şey olmaması tıbbi literatüre geçmesi gereken bir sendrom olabilir bence, olmalı hatta.

    YanıtlaSil
  2. Haftasonu h.içinde de oylandığın ev içerisi hobilerinden de hariç dışarıda tek başına birşey yapamamak olay. Hiç tek başına bir kaç ay dışarı çıkmayı denedin mi?

    YanıtlaSil
  3. yok yok.. tek başıma çok sıkılırım ben!

    YanıtlaSil
  4. E o zaman cevabı verdin =))

    YanıtlaSil