27 Haziran 2010 Pazar

Bir elimde havya diğerinde lehim

Kasamın ön panelinde ki sorunu kasayı kurduktan sonra farkettim. Çalışmayan power switch'i yerine reset switch'ini kullanmak suretiyle bilgisayarımı açtım ve sorunu bir adım daha yaklaşmıştım. Power switch'inin bağlantılarını açtım ve bir kablo çıkmıştı lehim ve biraz silikonla fabrikasyon gibi yapabilirim dedim ve servise göndermedim. Çünkü servise göndersem kasadan bütün parçaları tekrar çıkartıp takmak ölümden öte birşey çünkü öyle rastgele kabloları kasanın içerisinde salmayıp her birini özel şekilde dolandırmak suretiyle gözükmez halde döşediğimden yapamazdım.

Bugün kablonun üzerinde ki lehim kalıntısını temizledikten sonra güzel nokta şeklinde bir lehim yaptım. Daha sonra 4 tane kabloyu hafif köşelerine doğru iterek orta yere sıcak silikon sıktım üfleyerek hızlıca kurumasını sağladım. Kapağı kapattım.

Sonuç ne mi? Switch bozuk çıktı. Yine çalışmıyor =(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder