30 Haziran 2010 Çarşamba

Ben mi kurtarıcam lan firmayı

Çalış çalış beynim sulanmış valla bugün ofisimize gelen kurumsal alandaki eğitmeni dinledim pür dikkat saat 9'dan 16'ya kadar sonrasında akşam 9'a kadar ofisteydim. En son yazdığım şeyde bir gariplik vardı sonuçta garip geldi. Ofistekilere gösterdim. Sanırım benim kafa durmuş bir yere yanlış birşeyin isimini yazdığımdan yanlış sonuç almışım. Düzelttim sonucu aldım. Bu saatte zorlarsan böyle olur dedim. Herkes bizde çıkıyoruz deyince bende attım ofisten dışarı kendimi. el kaldırdığım içi gözükmeyen 7. taksi sonunda boş çıkmıştı. Ev'e gel yemek ye yine iş'te bir iki şeyi kontrol et, bloga bak gebermişim ben. Ne olur Allah'ım bu haftasonu güzel birşeyler olsun, lütfen...

5 yorum:

  1. Yok hiçbir yeri kurtarmıyor insan. Hafta sonunu bekleyenler grubundan sevgiler sana :)

    YanıtlaSil
  2. hayat hep düz gitmez ki zatenn olacak olacak bu hafta olmasa bile diğer hafta.. bekle gör bak :)

    YanıtlaSil
  3. @Aslı
    Vallaha öyle. Bekliyen filanda yok zaten o yüzden dua ediyorum. Mucize bekliyorum sanırım.

    @Doğa
    Hehe şuana kadar olsaydı belki inancım olurduda şu saatten sonra tek beklediğim mucize.

    YanıtlaSil
  4. Senin haftasonu takıntın var :) Sürekli haftasonu bişeyler olsun istiyosun hahahaha :D

    YanıtlaSil
  5. Çünkü haftasonu kafam dingin oluyor ve hergün iş'te yaptığım gibi bütün gün oturmak istemiyorum =)

    YanıtlaSil