26 Mayıs 2010 Çarşamba

Tütsü etkisi

Başlık "aaa ben tütsüyü çok severim" şeklinde haykıracaklar için hayallerini yıkacaktır. Ben baştan söyliyeyim sonra okuduk yoktu birşey dedikten sonra benim kulaklarımı çınlatmayın. Hatta sizinde gönlünüz olsun. Bir zamanlar tütsüler vardı. Özellikle İstanbulun ortaköy semtinde filan bolca kokusu duyulurdu bunların. İnsanlar deli gibi alır Feng shui(!) yaratırlardı. He bu arada evet Feng shui kelimesini google'da arattım sonra öyle geçirdim. Kimse süper değildir =))

Neyse tütsü muhabbetini bırakıp asıl konuya deyinmek gerekirse her sabah bir sürü insanın arasında belki de kendimi biraz da onlara kaptırarak yaşam içerisinde ki hareketlilik gözlerinin önündeyken onlara dalıp gidiyor adeta bir rüya gibi. Sıkıntıların aklına gelsede onları sanki bir tabaka tutuyor artık ya da kimbilir birazda hiçbirşeyin değişmeyişine kabuk bağlamakta ihtimaller arasında.

Herşeye rağmen bir huzur var halen içimde memnunum bu halimden, uzun zamandır çözülmeyen şeyler için yollar arayıp hayal kırıklığıyla bitmesine karşın artık denemediğimden mi bilinmez ya da çok mu kafamı iş'lerle bozmuş durumdayım da yapamadıklarımı irdeleyip huzursuzluk yaratamıyorum çözemedim ama kurcalamıcam iyi böyle =)

2 yorum:

  1. kabullenmiş olman olabilir ama bnce zaman zaman patlıcak yani en azından benm öyle oluyo:))

    YanıtlaSil
  2. ozaman bırak öyle kalsın..önemlidir çünkü iç huzur..;)

    YanıtlaSil