21 Mayıs 2010 Cuma

Sırf bunlar adamı doktor yapar

Facebook mecrasında turlarken herkesin gördüğü üzere;

Kim eklemiş,
Eklemeden kim profiline bakmış vb. ,
Alakasız konular altına alakasız yorum, fıkra, şiir vb. şeyler yazan,
Fake kadın profilleri ekleyip onlara yaranmaya çalışan erkekleri,
Yarım bile olmayan ingilizceyle bu fake profilli kadınlara cevap yazma girişiminde bulunan kişileri.

Alıp bir laboratuar ortamında beyinlerinin çalışma prensibini incelemek istiyorum. Hani öyle büyüyünce doktor olucam diyen biride değildim. Halen de değilim amacım kahraman olup dünyayı kurtarmak =P

3 yorum:

  1. o değilde bi ara evlenme tarihini öğren diye bişi görmüştüm ben facebookta.. bide bu testmidir uygulamıdır nedir o haltı yapan kızlarda vardı.. facebook nelere kadir yarabbim !

    YanıtlaSil
  2. ahahaha çok doğru çok :D

    YanıtlaSil
  3. @BB
    Ben ölüm tarihini öğrenip ölmezse intihar edenleri biliyorum sırf facebook'u yalancı çıkarmamak için ne ki bunlar =P

    YanıtlaSil