22 Mayıs 2010 Cumartesi

Sonunda doktora gittim

Meslek yazılım olunca kaçınılmaz meslek hastalığı göz bozukluğu tabiki. Daha önceden gittiğimde doktor bana miyop diyerek ki farkında değilim sadece bulanma şikayetiyle gittim. 0.25-0.75 antirefle filtreli gözlük verdi. 0.25-0.50'de astigmatımın olduğunu söyledi. Tabi bunun öncesinde saçma sapan gözün arka tarafını görmek için gereksiz damlatılan bir damlaya maruz kaldım ki bilen bilir yakını hayatta göremezsiniz.

Tabi bu gözlükleri takınca görüntü bulanıklaştı ilk başta ilk defa taktığımdandır filan diye geçip giderken daha sonra çıkarttım bunu takamıyacağım dedim çıkardıktan 1 hafta sonra gözüm eski haline döndü bulanma vb. azaldı.

Bugün aradan yaklaşık 1 sene geçmişti gittim doktora şikayetimi ve mesleğimi dile getirdim. 0.25-0.50 daha hafif bir gözlük verdi ve diğer doktorun aksine gözünde birşey yok ister tak ister takma dedi antirefle olduğundan bilgisayar karşısında kullanmak için takmak en ideali dedim bende ve damlasız, sırasız bir muayene sona erdi.

Diğer doktor işkenceydi 1 saatte 2 damla sıktılar ki gözümün arkasına bakmadı bu damla gözün arkası görülmeyen kişilere damlatılıyor oysa ki bedava mı buldular ne yaptılar gelen geçene damlatıyorlar sonra 1 saat damlayı bekliyorsun giriyorsun içeri kalkıp doktor sen miyopmuşsun daimi bu gözlüğü kullanıcaksın diyor ve bunu yapan yer de özel bir hastane.

Bu doktor daha ben söylemeden birşeyleri bu yaştan sonra gözüne farklı gözlük taksanda gözlerini bozmaz diyerekten ayrıyetten içime su serpti.

6 yorum:

  1. Makinenin içindeki yeşil ağaca baktın mı ?

    YanıtlaSil
  2. Benimkinde hep balon vardı sarı kırmızılı.

    YanıtlaSil
  3. Alternatif tıp deniyorum bende 3.5 bozuk gölerle gözlüksüz ve lenssiz yaşıyorum. Zorunlu durumlarda kullanarak bi de uzağı görmüyorum bak :))

    doktora gittiğimde göz numaram tavan yapmıştı takmadığımda daha az artıyor garip iş iyi doktor bulmak lazım...

    YanıtlaSil
  4. Pixie işkence gibidir o hele yolda birini görüp yüzünü seçemezsen yanında dursa farketmesen geçen gün gördüm selam sabah vermedin diye trip yemen bile olası =D

    YanıtlaSil
  5. Aslında bira zöyle oluyor ama çok da sorun değil ya... Bi de dedektiflik dürtülerin gelişiyor yürüyüşünden insanları tanımaya başlıyorsun :P

    Geçen gün arkadaşla buluşucağımızda ben onu gördüm ilk önce mesela :))

    YanıtlaSil
  6. Küçük şeylerden mutluluk çıkarmak süpermiş =D

    YanıtlaSil