1 Mayıs 2010 Cumartesi

Şimdi şöyle oluyor

Bu aralar insanlarda hep uyuz olduğum davranışlara rast geliyorum. Nedir mi? En basiti mesleğimle kısmen alakalı bir konuyla gelen soruydu geçenlerde. Birisi kendine 250 TL'yi geçmiyecek içerisinde PSU dahil 600w olucak kasa(boş) istiyordu. Bunu bana söyliyen adamın işler yoğun olduğundan bana güvenip ricada bulundu bende tabiki bakmaya başladım sonra "oyun kasası" olucakmış dedi bana ki işte burada benim kayış koptu. Oyun kasası nedir dedim... yani böyle bir kriter olamaz, olmamalı... Oyuncu ekipmanı vardır tamam diğer mouse'a göre daha hızlıdır, ele daha iyi oturur. Klavye oyunlara daha iyi uyumludur onlara göre dizayn edilmiştir. Ne bileyim kasanın içindeki parçaları oyun oynamak için seçmişsindir ama oyuncu kasası nedir?.. Senin yerine mi oynıyacak kasa oyunları nasıl bir zihniyettir. Nasıl bir hava atma, ego ihtiyacı cahilliğidir.

Bugünde dışarı çıkayım dedim birşeyler almak için self servis bir yere girdim sıra vardı biraz önümde bir çift vardı çocuk kızın içine düşmüş şekilde ve sırf o sıra esnasında kızı 6 kere öptü. Bu nasıl bir vıcık vıcıklıktır anlamıyorum. Oturduğum yerde birbirine sarılıp konuşan insanlar var ki gayet doğal ama 5 dk'yı bile geçmiyen sırada bir insanı 6 kere öpmek ne demek ya nasıl bir öpücük denilen olayı niteliksizleştirmektir.

Sonra diyorum ki peki ben yaptığım şeylerden pek sıkılmam, bıkmam acaba beni buna sevkeden nedir ve nasıl daha da güzelleştirir olanları diye ama cevap bulamıyorum. Hatta nasıl bir çılgınlık yapmalıyım kendime yeticek kadar gelirle nasıl dünyayı turlarım diye düşünmeden edemiyorum. Buna gerçekten değicek biriyle oradan oraya belki bir sokak ortasında oturmak suretiyle dinlenerek hayatı 1 seneliğinede olsa belki farklı yaşamak...
Herşeyden uzakta, huzurlu, mutlu, herşeyin değerini daha iyi anlatacak bir yolculuk...
Evet sanırım böyle birşey lazım ama bunun için önce sokakta para kazanma sanatını çözmek lazım sanırım =)

4 yorum:

  1. aaa öyle deme grafiker kasası da var. örneğin benim pc (: eşşek kadar grafiker olmuş daha kasanın iç organlarını ve işlevlerini bilmeyen eski iş arkadaşımın sözüdür bu.

    YanıtlaSil
  2. yaparsınn yaparsınn şimdi olamasada ilerde olur 1 değil 3kere bile turlarsın :)) mısırdan başla:)

    YanıtlaSil
  3. @MeDuSa
    Adres ver o kişiyle tanışayım yoksa hırsımı atamıcam lütfen =P

    @Doğa
    Benim felsefem dünyayı gezmek için para biriktirmek değil gezerken paranı kazanmak. Hem olay tek başına turlama değil, tek başına çoğu şey zevkli değildir.

    YanıtlaSil
  4. tamamm tamamm sen nasıl istersen umarım gerçekleşir :)

    YanıtlaSil