10 Mayıs 2010 Pazartesi

Noluyo lan...

Dedim dün akşam bir an için, sebebi öyle akla gelicek birşey değil. Hemen anlatmaya başlıyorum. Karanlık bir odaya geçin ve şöyle 5 dk gözünüzü kapatıp dinlenin sonra tek gözünüz açık bir şekilde telefon gibi ışık veren birşeyle bir kaç dakika oyalanın diğer gözünüzü açtığınızda başlıkta ki haykırışta bulunacaksınız muhtemelen. İleri ki günler için cep tlf'uma birşeyi not ederken uyuduğumda unuturum diye karşılaştım bu vaka ile ilginç bir ruh haliyle karşılaştım.

Birde bu aralar aslında rahat olmam gerekirken hatta iş'i rahat rahat yapıp zamanında sayılabilecek bir sürede tamamlamaya uğraşırken adamların çıkıp bu iş'i acele hale getirmesine ben dahil kimse anlam veremedi. Neyse ki bitti gibi sayılır ama hergün en az 1-2 saat geç çıktığım iş yerinden acayip bunaldım. Hani haftasonunu nasıl ettim ben bile bilmiyorum. Üstelik ev'e geldiğimde de yetiştirmek için birşeylere bakmam cabasıydı.

Hayat yoğun ama kafamın yoğun olmasını sevmiyorum araya hayat ile ilgili birşeyler sıkıştırmak lazım çünkü.

2 yorum:

  1. hayat yoğunken kafa yoğun olmasın ..yeni sloganımız budur.:)

    YanıtlaSil
  2. Hehe kesinlikle.

    Hoş geldin bu arada =)

    YanıtlaSil