24 Mayıs 2010 Pazartesi

Heyy heyy

Öyle bön bön bakıyorum bir taraftan panele diğer taraftan diğer sitelere varmı bir atraksiyon eğlence diye, sonra dedim ulen anca bak oku oturup iki lafta sen yazsan. Dedim dememle birlikte silkindim kendime geldim şöyle. Eskisi kadar sık yazamıyorum artık işlerin yoğunluğumu desem anlamsız bir huzur bulutumu desem bilemedim.

Yani işler çok yorucu bedensel olarak değil ama zihinsel olarak. Haliyle bu bedensel yorgunluğa göre daha zor geçen bir durum. Ama yine de iş'ten ev'e gelirken muhteşem müziklerim bana kafamı boşaltıp belki de biraz hayal dünyasına dalabilmem için oldukça yardımcı oluyor.

Bilgisayarımı yaklaşık 2 seneden beri laf'ta yenileyeceğim ama yok şu parça çıkıcak, bu parça ucuzlayacak, şu parçayı bulamıyorum derken baktım halen aynı bilgisayarı kullanıyorum. E tabi bilgisayar eski olunca ve piyasada da doğru düzgün oyun olmayınca ev'de internet karşısında yapılabilecek tek alternatif kalıyor o da internette gezinmek.

Nedendir bilinmez ama bazen diyorum ki ne oyunu ya şöyle birileriyle iki dakika konuşayım. İki site gezinip ikişey göreyim de hep aynı şeyleri uzun süre tekrar etmekte sıkıyor iyicene yine eskisi gibi uzun süreli değilde kısa süre oyun oynamak insanı çok güzel deşarj edebiliyor.

Özellikle haftasonları oyun oynamak çok cazip olabiliyor çünkü kendi başınıza dışarı çıkmak zorundaysanız bazen kendi kendinizi gaza getirmek çok zor oluyor. İlk önce nerelere gidebileceğini düşünüyorsun, sonra yalnız nerede rahat edebileceğini düşünüyorsun. Akabinde yol güzergahını müzik eşliğinde yürüyerek yoksa araç kullanarak mı kat ediceğini hesaplıyorsun. Bir bakıyorsun ki aslında bu yapıcağın çok sıradan geliyor. Oraya yüzlerce kez gitmişsin ve daha farklı birşey yapmak istiyorsun. Karar veremiyorsun zaman geçip gidiyor. Bir bakmışsın ki halen ev'de pijamalarınla otuyorsun.

Buna rağmen içimde anlam veremediğim bir huzur var. Sanırım halen birşeyler için küçükte olsa bir umudum var.

7 yorum:

  1. daha sık yazki bizlerde daha çok okuyabilelim :)))

    YanıtlaSil
  2. Ama çok ayıp öyle tek başına gezmeleri planla olmaz, üstüne en bi garip kıyafetlerini giyceksin basıcaksın dısarı gidiceksin hatta öyle ki anahtarları bile son anda alıcaksın yanına öyle çıkar zevki :))

    Sonra yürüceksin hava güzel diye bi bakıcaksın bilmem nerenin otobüsü hadi bineyim de gideyim diceksin yolda aklına gelicek sen hi.. Fethi Paşa Korusuna gitmemişsin oraya gitceksin (Üsküdar :P)...

    Neyse işte o zaman bak gör kafa yorgunluğu da atılır... Ama benim naçizhane tavsiyem kafa dağıtcak birilerini bul. Sadece eğlenme amaçlı boş konuşmak bazen çok iyi geliyor:))

    Anam bi baktım benim yorumlama zamanım gelmiş :P

    YanıtlaSil
  3. @Doğa
    Tavsiyelere uyarım ben yazıyorum hemen bir yazı daha =))

    @Pixie
    İşin daha kötüsü anahtar bile almıyorum yanıma sadece bir cüzdanımı aldım mı diye kontrol ediyorum cebimde mp3 dinlediğim telefon çıkıyorum dışarı.

    Geçenlerde hiç binmediğim caddebostan minübüslerine binip oraya geçtim ilk defa sonra yol üzerinden bilmediğim ama kadıköy'den geçtiğimi varsaydığım bir otobüse atladım bir taraftan etrafa bakınıyorum acaba neredeyim diye zaten diyorum karşı tarafı hiç bilmiyorumki sonra birde baktım kadıköy sahildeyim ondan sonrası mis gibi bir deniz yolculuğu =))

    Evet zaten insan dolu dolu konuşunca kafası yorulabiliyor. Aralar sıkıştırılmış en seviyesiz konuşma o anlık o kadar güldürebiliyor ki insanı hatta ve hatta yapılacak birşeye karar veremeyip onu yapsamıydık diye bir kaç kere söylemek =)

    YanıtlaSil
  4. İşte en müthişini de biliyorsun ve de uygulamışsın daha bahaneler üretme kendi kendine bence... :))

    YanıtlaSil
  5. Her ha deyince olmuyor ama, üzerine ne kadar sıradanlaştırırsan o kadar çok tercih sırasında aşşağılara iniyor.

    YanıtlaSil
  6. o zaman sıradanlaştırma ya da değiştir seçeneklerini çoğalt, yap bişiler ya sıkılacak kadar hatta bir gününü evde geçirecek kadar çok günün yok bugün bi arkadaşla konuşuyordum da ömür dediğin geçiyor bi şekilde dedi haklıydı. Geçmeden yaşaman lazım bak unutma bu sözümü sorarım sonra neydi diye :))

    YanıtlaSil
  7. Tamam kazıdım hafızama =)

    YanıtlaSil