6 Nisan 2010 Salı

Ters gidenler

Sabah rehavete kapılıp vermediğim belgeleri vermeye karakola uğradım ama saat 9 olmasına karşın sıra bitmişti.

Telefonumun kulaklığı bozuldu bir önceki gün onu da servise verdim ilk başta adamlar değiştireceklerini söyliyerek aldılar fakat sonradan arıyarak bunun başka ülkeden geldiği ve faturasının burada kesilmemiş olduğundan yurtdışı ürünü olarak göründüğü ve bunu değiştiremiyeceklerini söylediler. Şimdi birde oradan alıp aldığım büyük teknoloji firmasına teslim etmem lazım.

Yol da beni dinlendirip oyalayan tek şey'e yaklaşık iki haftalığına elveda dedim yani bir bu eksikti. Sonra gel de hayat güzel de, isterseniz herşey olur de. Çabaladıkça batıyor birşey tekrardan.

2 yorum:

  1. küçük birşey gibi görünsede büyük birşey bilirm o yollar bitmez de bitmez artıkç.. biraz da bn karamsarlık serptim sanırım ama öyle be:)

    YanıtlaSil
  2. Öyle oluyor biraz, hem de hiçbir tadı kalmıyor yolculuğun.

    YanıtlaSil