26 Nisan 2010 Pazartesi

Oh be...

23 Nisan günü törenden kaçan çocuklar gibiydim ev de dinlenceye ayırdım ki günümün nasıl geçtiğini anlıyamamıştım, heba olmuş gibi geldi sanki koca bir tatil günü. Ertesi gün büyük gün di ki öyle de oldu

ev-taksim-eyüp-unkapanı-beyazıt-mahmutpaşa-eminönü-taksim-ev şekliden bir zincir gerçekleşti gün içerisinde yorulmuştum fakat şikayetçi değildim. Ertesi günde ev'de sıkılacağımı düşünerek dışarı çıkmak istediğimde.

ev-osmanbey-levent-taksim-karaköy-kadıköy-karaköy-şişhane şeklinde bir yol haritası oldu gene zevkliydi günü yaşadığıma inandım ev'de oturmanın keyfi gerçek manada çıkıyordu artık.

10 yorum:

  1. Taksim_Karaköy_Kadıköy üçgeninde çok yorulmuş olduğunu düşünmemin nedeni ne acaba :)

    YanıtlaSil
  2. üstteki güzergahta yoruldum ben taksim-karaköy-kadıköyde değil =P

    YanıtlaSil
  3. ygs, lys derken uzaklaştım iyice şu blog aleminden... geçenlerde niğde gazozu gördüm hem de şişe şişe aldım bir tane yad ettim seni, blogunu... stumm olsa bayram ederdi dedim üstüne... pek güzeldi hani :D

    YanıtlaSil
  4. Valla bayram ederdim. Halen deniyemedim niğde gazozunu =((

    Afiyet olsun sana =)

    YanıtlaSil
  5. Daha doğrusu bulamadım İst. içerisinde.

    YanıtlaSil
  6. hemen tarif edeyim sana çapa tramvay durağında in şehremini and. lisesinin olduğu taraftan fındıkzade tramvay durağına doğru yürü. ilk ışıktan sağa dön yürümeye devam et ve sanırsam 2. sola sap moonlight internet kafenin buzdolabının 3. rafında şişe şişe var :D

    YanıtlaSil
  7. Sora sora bulurum artık,
    Bu arada internet cafe'den bağlandığın çok bariz =D

    YanıtlaSil
  8. yurt hali stumm naparsın herbişey yasak... :D sadece ödev için gidiyoruz internet kafeye. arada bir eve gidince bakıyorum buraya yoksa çıkamıyoruz bile.

    YanıtlaSil
  9. Kalıcı değilsin galiba İstanbul'da =)

    YanıtlaSil