14 Nisan 2010 Çarşamba

Hiiiç öyle işte...

Başlık kadar tarifsizim desem açıklayıcı olur mu yeterince bilemiyeceğim ama epey bir uğraşlarım vardı bu aralar bir takım şeylerden dolayı da ne elim gitti yazmaya ne de yazabileceğim birşeyler geldi aklıma, sadece kullanıcı panelini açıp hazıra konmak daha güzeldi. Bugün biraz kırayım bunu dedim hatta yine sıkılmaya başladığım için yazabiliyorum desem...

Bir kaç gündür odam'a aldığım yeni çalışma masasının toplamaları vardı nereye neyi koyacağım pc'yi aç temizle onu da yenileyecektim lakin istediğim parçaları bulana kadar ara verdim denilebilir. Tabi bu arada bol bol toz yuttum odamın her yerini en ufak ayrıntısına kadar temizlerken cumartesi akşam fazlasıyla soğuğa maruz kaldığımı unutmuştum ve bunun üzerin şiddetli hapşuruk tekrarıyla güzelcene bir hasta oldum.

Sonra kulaklığıma servisten aksesuarlar garanti kapsamı yanıtı geldi. Bir de bu eksik dedim içimden yetmezmiş gibi işlerde sıkıştımı bugün ofiste, yarın görücez ne olup ne bitecek bakalım.

Peki bu arada mutlu değilmiydim. Mutluydum tabi bu akşam işler sıkışana kadar mutluydum kafamdakilerle. Yaz gelse de izin'e çıksam biraz diyorum. =(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder