15 Nisan 2010 Perşembe

Düşünmek, Taşınmak Lazım!..

İnsan boş olunca ne yapacağını şaşırır ya bütün hobilerimi uğraşlarımı hatta beyinimi bir yere bırakıp zamanı katlettim. Arada yararlı şeyler de okudum fakat insan boş kalmasın işte duramadım beyinimi yerine takıp düşlemeye, düşünmeye koyuldum. Hani farklı şeyler olsa fena olmazdı değil mi?..

Kesinlikle herkes farklılık ister ama ben kimi zaman istemeyen taraftayımdır. Çalıştığım iş'i her ne kadar sevsem de sıkılıyorum be bazen. Hani ne bileyim bir teknoloji sitesinde insanlara ürün tanıtırken onlara gerekli özellikleri yazmak için belki de sabahlarken bu kadar sıkılmam eminim buna. Bunu da geçtim farklı bir iş olsun ya tarif edemiyorum işte bu kalıbı'da sıkmasın yeter diyebilirim.

Taşınma kelimesinide her zamanki gibi gerçek manasında kullandım. Her ne kadar merkezi bir yerde olsak bile şöyle güzel yaşıtlarımla apartman önünde de olsa iki dakika oturup sohbet edip bir kaç sokak gezebileceğim birileri olsa fena olmazdı diyorum. Sıkıldım ya yine çıkıyor birşeyler işte neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder