7 Mart 2010 Pazar

Onunda dediği gibi...

Onun da dediği gibi sorunlu insanların işleri de hep sorunlu gidiyor. Sinirli belki de biraz strese girmiş o telaşlı starbucks çalışanı kızın ağzından çıkandı bu kelimeler. Kız'ı yatıştırmak isterdim ama sanırım ortam ve arkamda ki sıra bunun için uygun değildi, ben de tepkiliydim bu tip insanlara yapabileceğim en iyi şeyi yaptım gülümseyerek yüksek bir ses tonuyla "Kolay gelsin..." dedim. Belki sorunlu insanlarda duyar diye ama hiç sanmıyordum üstleniceklerini. Şaşkın bir şekilde suratıma baktı kız o kadar ambale olmuştu ki aklında işlerken bile zorlanıyordu basit bir kelimeyi belki de sabahtan beri kimse söylememişti.

İnsanların bu kadar sorunlu daha doğrusu mızmız olmasını anlamıyorum. Kendilerini mutluluk içerisinde mutsuz edicek şeylere zorla ittikleri yetmiyormuşcasına etrafında ki insanları da bu şekilde huzursuz ederler.

Düşünsenize çok beğendiğiniz bir yere gidip en sevdiğiniz şeyden sipariş ettiğinizde herşeye kusur bulan birini, çok rahatsız bir davranış değilmidir?..

3 yorum:

  1. sende mi starbucks taydın.haydaa:))

    YanıtlaSil
  2. Aynı saatte aynı yerde olacağımızı hiç sanmıyorum =D

    YanıtlaSil