1 Şubat 2010 Pazartesi

Yine bir pazartesi

Oysa ki ben öyle pazartesi günleri mızmızlanan biri değildim ama nedense bu hafta adam gibi uyuyamadığım için pazar günü de geç yatmamın yüzünden pek bir miskindim. Pazar akşamından dank etti kafam ertesi gün pazartesiydi ve benim tıpış tıpış gitmem gerekiyordu. Bahaneler uydurmaya hiç gerek yoktu yarın olmasa öbür gün gidecektim.

İstemeye istemeye belki de akşamında uzayacak bir mesai saatine giriş yapmış bulunuyorum. Oysa ki ne kadar güzeldi yenilenmiş ve tazelenmiş bir havada tekrar pantolonumu çamur yapmadan ve rahat spor ayakkabılarımı giyerek yürümek. Otobüse binerek hiçbir geç kalma kaygısı yaşamadan sadece dışarıda ki koşuşturmayı izlemek bir tarafını müziğin ahenkine kaptırmak.

Gün başladı hatta öğlene az kaldı ama ben halen birşeyler yaparken isteksizim, nasıl geçer ki gün böyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder