2 Şubat 2010 Salı

Ne idüğü belirsiz

Pazartesi sendromunu atlamış başka bir çalışma gününe başlarken, pardon pardon olmadı bitirmiş hatta çarşamba gününe geçmemise tam 1 saat kalmışken günün özetini geçmek istedim.

Yine her zaman ki gibi yavaş yavaş uyandım banyo yapmam gerekiyordu saçlarım yağlanmıştı iyiden iyiye ama hiç girmek istemiyordu bugün canım zorla da son bir gayret girdim. Kahvaltı da pek ekmekle aram yok bu aralar alternetif şeyler daha hoşuman gidiyor. Öyle de oldu mısır gevreği yedim yola koyuldum. Düşüne düşüne yine yolda, hayallerle ofiste ki koltuğuma oturdum. Hiçbirşeye hevesim yoktu yine bolt thrower ve lamb of god eşliğinde kuyruk sokumunun sandalyenin ucuna gelicek şekilde aşşağılarda bir yerlerde birşeyler yapmaya çalışıyordum. Öğlen saati geldi balık ürünü tükettik belki bana biraz daha düşünmek için yardımcı olurdu.

Tekrardan başladık çalışmaya modumda değişen birşey yoktu biraz daha çalışıp defolup gidecektim yine aynı yere, evime. Dışarı da birşeyler yapmaya kalksam paraydı ve yanıma bugün nedense hiç denicek kadar birşey almıştım ama yeterliydi yine de ben istemedim hafa fena bozmuştu ıslanıcağım belliydi. Sırılsıklam bir mekan da oturmak ya da yine tek başına birşeyler yapmaya çalışmak hiç mantıklı olmuyacaktı.

Epica- Kingdom of Heaven şarkısından başka birşey dinlemeden eve geldim. Güzel bir kış yemeği vardı bu sefer önümde, annem kurufasul ve düdüklü pilavı yapmıştı. Evet düdüklü tencerede pilavı yapmış. Kendisi yemek gurusu olup internet üzerinde araştırmalarıyla bunu denemiş ve başarmıştır hiçbir farkı yoktu normal yaptığından ve iddiasına göre 5dk'da halletmiştir.

Sonra şöyle gitar egzersizlerime başladım zaten bu aralar elektriklerimizin berbatlığından bir kaç kere giden interneti tınlamadım bile bomboş şekilde tınıları hissetmeden sadece birşeyler yapıyordum, çok ruhsuzum, resmen ayakta uyuyordum, uyuyorum, gidiyorum, iyi geceler...

2 yorum:

  1. Ama neden böyle yaa, tamam rutin olabilir her şey bitebilir başa sarabilir; fakat bu kadar da olmaz ki seni derinden sarsacak birine ihtiyacın var ki şu günlerde karşına çıkıcak sanki bilemedim neden bu yorumu yaptım ama elim gidiyor ve saçmalıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Benim dışımda oluşan garip olaylar zincirinden bir tanesi daha, bunun sonu ne olucak bakalım.

    YanıtlaSil