11 Şubat 2010 Perşembe

Çocukluğumuza indiğimiz bir MİM

Dark Butterfly tarafından mimlenmişiz. Epeydir mim yoktu etrafta iyi oldu =)

*Çocukluğunuzda anne ve babanızla (ya da aile büyükleriyle) yapmış olduğunuz ve sizi siz yapan şeylere katkısı olan bir olay, bir aktivite, bir eylem… Ve hangi yönünüze katkıda bulunduğu?

Ben meslek lisesine gideceğim zaman "aman evladım oraya tembeller ve serseriler" gidiyor demek yerine şuan ki mesleğim olan bilgisayar bölümüne kayıt ettirmek için ellerinden geleni yaptılar.

*
Çocukken oynamayı en çok sevdiğiniz oyun ve oyun aparatı?

Santranç ve Ateri
Bir ara amiga sahibiydim fakat bozulduktan sonra aterilerle idare ettim bir sürü, sonrasında bilgisayar =)

*
Sokakta oynar mıydınız?

Şehrin göbeği sayılacak bir yer de oturduğumuzdan dolayı ve öğreniceğim küfürlerden çekindikleri için hep ev de beni oyalayacak şeyler buldular bir eksi yönünü görmedim aksine sokağa çıkanların Türkçe'yi nasıl katlettiğinede şahit oluyordum.

*
Çocukluğunuz ve ilk gençliğinizle ilgili keşke farklı olsaydı dediğiniz bir durum/olay?

Keşke dediğim birşey yok diyebilirim hayatımda fakat etrafımda yaşadığımı hissettirecek birkaç kişilik küçük bir grubum olsun isterdim.
He bir de 6-7 yaşlarında başlıyabilseydim keşke gitara.

*
Çocukluk ve ilk gençlikle ilgili iyi ki böyle olmuş dediğiniz bir olay?

İyiki mesleğimi belirleyecek bir okula girmişim.

*
Varsa çocukluk dönemine dair bugünü etkileyen bir olay, anı?

Şaka olsun diye camdan atılan çantayı tutmaya kalkarken "içinde tahta var" diye bağıran çanta sahibi sayesinde geri çekildim. O günden beri yüksekten atılan birşeye daha temkinli yaklaşıyorum.

4 yorum:

  1. çantayı atan iiki uyarmış ya sonu feci olurdu cidden =)

    YanıtlaSil
  2. Sen ne güzel meslek lisesine gittiğin için "iyiki" diyorsun. Bende keşke şartlar farklı olsaydıda gitmeseydim diyorum:) Sanırım meslek derslerini iyi öğretmediklerinden kaynaklanıyor.Pascal görmedik yahu o kadar! :) Ama pc öğretmenliği için yırtınıyorum. Başkasının hayatını yaşıyor gibiyim neyse fazla derine inmeyeceğim:) zevkle okudum:)

    YanıtlaSil
  3. Hocalar da problem varmış biraz öyle ahım şahım birşey gösterdikleri de yok aslında bize de kendimi geliştirdim daha çok ben =)

    YanıtlaSil