15 Ocak 2010 Cuma

Kötü, Kötü, Kötü

Başımda öyle bir iş var ki haftalar hatta aylardır kafamı meşgul ediyor ve korktuğum o gün geldi evet projenin son günü ve halen gerekli test aşaması sıkıntıda. Çok huzursuz birgün gerçekten ama bir taraftan da seviniyorum bugün ne olursa olsun bitecek ve bir daha neredeyse uğraşmıyacağız bile belki. Ama bu tedirginlik öldürecek beni nefes almak için bir kaç dakika buldum onu da bu şekilde beynimdekilerin küçük bir kısımını etrafa saçmak için ayırdım. Bazen diyorum bu yazılım iş'ini bırakıp daha sakin bir kısımına mı geçmeliyim işin ama sonra geçicek bu günler de elbet diye kendimi tutuyorum. Çok fazla bilgim olmasına rağmen bilmeyen kişilerin düşük maaşlarla iş'e alınması ve daha sonra piyasanın kalitesi düştüğü içinde bana benzer bir teklif verileceğini düşündüğümden hiç kalkışmıyorum donanım sektörüne girmeye. İşte öyle karışık bir durumdayım yarın ışığı görürde kafamı toparlarsam yine yazarım.

1 yorum:

  1. bzn yoğun bskılar bunaltıyo bizleri ama en güzeli de bitişteki alınan haz ve mutluluk sabret =))

    YanıtlaSil