4 Ocak 2010 Pazartesi

Giriş

Bu saçma klişeyi yazmassam ölürüm tarzında geçen senedir yazmıyorum diye öldürücü bir espiriyle başlıyabilirim. İğrencim tamam ama ne yapayım şuan duygularım konsantre deterjanlardan bile daha yoğun şekil de içimde anlatmaya çalışıcam ama yazamıyorum bu aralar pek hani ihmal ediyorum salak saçma birşeyler karalıyayım da diyemiyorum.

Herkesin bildiği ve gördüğü gibi zaten bir sürü blogçunun da yazdığı gibi 2010'a girdik bu konuda fazla kafa açmak istemiyorum. Bari yeni yıla girdik öyle hemen içimizde ki bütün kötü hisleri senenin ilk yazısında yazmayayım dedim. Hatta dedim ki kendi kendime bu sene benim senem olsun fazla takmıyayım hiçbirşeyi kafama gerçi herkes seneleri tahlil ediyor ama benim öyle bir girişimim ya da beklentim olmamıştı hiç fakat diyorum bu sene benim için biraz daha boş bir defter sayfası gibi olsun. Geçen sene yaptığım müsfette tecrübelerimi bu sene temize geçireyim.

Müziğin hayatımda ne kadar önemli ve çok yer kapladığını anladım bu arada hatta imkanım olsa elektro gitarımın yanına bir bass gitar ve batari alıp bir şarkıyı komple tek başıma bile icra etmek isterdim. Yeni yıl ile birlikte bilgisayarımı yenilemeyi planlamaya başladım artık yetersiz gelmekle birlikte tahminlerime göre yenilemezsem bana ekstra masrafta çıkartıcak kendileri hem birazda film arşivi filan yaparım belki. Bu sene açıkçası biraz daha bireysel yaşamaya karar verdim düşündüğüm şeyler de biraz daha bu doğrultu da olucak. Madem birşeyleri değiştiremiyoruz uyum göstermesini bilmemiz lazım.

6 yorum:

  1. ''Geçen sene yaptığım müsfette tecrübelerimi bu sene temize geçireyim.''

    Güzelmiş bu. (:

    YanıtlaSil
  2. karar vermek, inanmak başarmanın yarısındır derler ya bence yarısındanda fazladır..
    gelişme göstermişsin tebrik ederim seni..

    YanıtlaSil
  3. bireysel hayaller kurmak gerçekliğe daha yakın oluyo bence de=))

    YanıtlaSil
  4. @Finduilas
    Teşekkürler =)

    @Beyaz Büyü
    Zaten inandığım herşey şuan gerçek tek birşey haricinde. Tebriklerin için de ayrıca teşekkürler biraz sancılı da olsa gerçekten birşeyleri başarmışım galiba =)

    @Dark Butterfly
    Çünkü tek faktör kendinsin ve iradene bağlı herşeyin bunu da mantıkla pekiştirirsen evet gerçekçiliğin ta kendisi =)

    YanıtlaSil
  5. Bas gitar alayım diyorsun ya. Hayallerimden biridir. Bütün müzik aletlerine sahip olmak. oooof oofff:)

    YanıtlaSil
  6. Ortalama 600TL'ye bir giriş seti edinebilirsin =)

    YanıtlaSil