17 Ocak 2010 Pazar

Anormallikler

Çok tedirgin bir gündü bugün benim için haftasonu işime göz atmam gerektiğini yazmıştım son bir çaba gayret iki gün sıkayım dişimi sonrasını görücez diyerekten başladım yola ama düzgün gider mi işim bağlanamadım çalışmama gereken sunucuya bilgisayarımdan ayarlarıyla oynadım olmadı, iş yerinde ki sunucular üzerinden denedim olmadı.

Son çare bir kaç hafta önce çöken profilim yüzünden olduğunu düşünerek zorla atmadığım formatı atmaktı ve ani bir kararla taktım xp cd mi. Tam diski biçimlendirirken o da ne %18'den diskimin kafa vurma sesi gelmeye başladı profilim'de muhtemelen bu yüzden göçmüştü o gün bilgisayarı tuşuna basarak kapatmıştım tırstım ya pc hiç açılmazsa birde şimdi tam sıçarım diye ama geçti Allah'tan tam ne güzel herşey oldu derken yeni windowsumda yine giremedim. Saatler ilerliyordu ve birşeyler yapmam lazımdı. Eğer IT departmanında çalışıyor olsaydım bu soruna çözüm bulmak zorundaydım.

Her yolu denedim en son koyvermiş bir şekilde geriye kalan 100 tane windows güvenlik güncelleştirmesini yükleyeyim dedim ve evet tahmin ettiğiniz gibi o güvenlik güncelleştirmesi saçmalıklarından biri etkiliyormuş sunucuya bağlantımı zaten profilim uçunca güncelleştirmelerim gitmişti oradan anlamalıydım böyle birşey olduğunu daha hızlı hareket etmeliydim ama olan oldu yarın bakıcaz artık yine de stresli günler pek biteceğe benzemiyor ama yiyeceğim fırça en azından yarıma düşebilir ve mantıklı sayılabilecek bir bahanem var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder