8 Aralık 2009 Salı

Umutlarla yaşamaya yaşamak denirse...

Umutlarla yaşıyorum, umutlarımla. 3 koca korkunç rüyalar serisinden sonra 2 koca uyuyamama geceyi de geçtiğimiz iki akşam da geri de bırakmış bulunmaktayım. Niye mi uyuyamadım boşverin orasını ben de kalsın. Hep güzel hayallerin uzun metraj filmini çektim o 2 koca gecede.

Bilmiyorum son umudu mu da kaybedersem yine halen hayata ne kadar iyimser bakabileceğimi. Belki şuan kaybedebileceğim birşey olmasa yine kazanabileceğim şeyler paha biçilemez. Ama artık bu gidişata dur diyerek kendimi o aslında hiç istemediğim uyuştuma yöntemine başvurucam. Ne kadar hırslı olsam da, ne kadar iyi olsam da, ne kadar insanlara yardım etmeye çalışsam da galiba insanlar böyle şeylere alışkın değiller.

2 yorum:

  1. asıl ben umutlarla yaşamaya "yaşamak" derim. umudun varsa ümitlisindir ümitliysen hayal kurarsın hayal kurdukça güç kazanırsın. bunlar bana göre zincirlemedir. ayrıca sen her ne kadar karamsar olduğunu düşündüğünü belirten bi yazı yazmış olsanda bana hiç öyle gelmedi. son umudunu kaybetmiceksin çünkü son umuduna daha çok var.

    YanıtlaSil
  2. Hayalin sonu bir korku tüneli şuan için ve oradaki karanlıktan çıkışı bulamıyorum kaldım öylece.

    YanıtlaSil