26 Aralık 2009 Cumartesi

Patlama

Bu aralar insanlarla konuşurken böyle olur olmaz bir cümle konuşunca onlara birşey söylerken aklımdan ikinci bir cümle geçiyor. Ama bu öyle bir cümle ki lafı öyle böyle azına tıkmayacak aşırı dobra kalıyor. Haliyle karşındakini kırmamak için de söylemiyorsun ama birgün birisi fazla üsteme gelirse ya da fazla daralırsam çok fena olucak ama hayırlısı.

He bir de bu akşam ailemle yemek yemek için gittiğim yer de telefonunu açıp konuşan kadın çok yağmur yağdığını ve bir cafe de oturduğunu gelemiyeceğini söyledi. Oysa ki kebapçıdaydı ve yağmurda dineli çok olmuştu anlamıyorum insanlar nasıl bukadar pratik yalan söyliyebiliyor. Sonra gel de güven. Hem ben millete olum her aradığınız da işiniz var bahane üretmeyin gelin harbi harbi canımız istemiyor dediğim zaman suçlu oluyordum. Neyse artık onları da takmıyorum beni aramıyanı ben de aramıyorum çok uğraştım ama olmadı insanın içinden gelmedikten sonra istediğini yap yaranamazsın.

5 yorum:

  1. Benimle aynı düşünceye sahip insanlar da varmış hayret =)

    YanıtlaSil
  2. ''eşek hoşaftan ne anlar'' diyorum ben de..

    YanıtlaSil