19 Aralık 2009 Cumartesi

Öhöm öhöm...


Herkes şöyle bir toparlansın diye otoriter bir başlıkla giriş yapmayı seçtim merak etmeyin biraz dan ne o salak beyaz yakalı herifler gibi toplantı havasında birşeyler yazıcam ne sizlere şarkı söyliyeceğim ki sanırım böyle bir imkanım yok. hatta sanmıyorum çünkü böyle bir imkanım yok, kafaları karıştırmadan konuma gireyim.

Epey zamandır uzun uza birşeyler yazamıyordum. Aslında yazmak istiyordum. İşte böyle karışık, abondone, boktan bir yeni kayıt içerisindeyim şuan blogdaşlarım, yurttaşlarım, vatandaşlarım, ulan!... pardon deliye bağladım galiba biraz, hem zaten hepimiz deli değil miyiz? Valla hergün bayram değil bana çünkü daha raporu mu almadım hatta şuan teşhis konulmadığı için deli sayılmıyoruz hadi yine iyiyiz anlıyacağınız.

Aramız da teenage insanlar var! diyesim geliyor her daim. Buna dair bir çok kişi öğe ne ararsan görüyorum. Bunların büyük kesimi de twilight denilen vampir amcaların karizmalarının zedelendiği ruhsuz bakışlı bir ablayla liseli aşıklar misali işlenen bir halta da benzemeyen bir filmdir ki güzelim gothic amcalar, güzelim gothic ablalarla o özdeşlemiş vampirlere yazık. Duyun beni buradan.

Derken derken bir bakmışsın cuma günü gelmiş. Şimdi cuma günü geldi iyi hoş da yine iş var. Saat 12 olucakta patronun düdüğüyle 2. yarıya başlıcan. Son 5 saat içerisinde ha gayret moduyla çalıştıktan sonra çıkıcan da nereye çıkıyorsun kolay mı öyle... Deli bir yağmur da romantik bir şekil de ıslanarak eve geçiş mi? Yok ben almıyayım, bırakın bu romantik ayaklarını diyorum sen yağmur da ıslan hastalan sonra ne o romantik olduk biz iyi halt yedin ilacını iç yat şimdi. Hem ayrıca romantik oluyorum diye de yoldan geçen bir bayanın kalkıp bana çok romantiksiniz beyfendi diye sarılma ihtimali bile yok tam tersi salağa bak bu havada nasıl geziyor sucuğa dönmüş diye alay konusu olursunuz Allah muhafaza kadınlar böyle işte dedikleriyle istedikleri birbirlerini tutmuyor.

Diye diye yolda yürürken pat evdesin, mizah dergisinin tekini daha masanın üzerine fırlatıp bugün cuma ohhh gece geç saatlere kadar oturucam biraz da şu dergilere göz atayım dedim ama işe yarar kısımlarını okumuştum bu hafta pek üretken değildiler. Aynı benim gibi havasından mı, suyundan mı, yastık altına atmadıkları altınlardan mıdır? Nelere canları sıkkın bu adamları bu hafta bu kadar başarısız hale gelmiş iki mizah dergisi de birşey anlamadım. Zaten ben de bu hafta kendimde ki hiçbirşeyi anlamadım. Hatta bu yazı da çok anlaşılmaz oldu. Neyse şimdilik bu kadar sonra tekrar yazarım.

Gidicekken gözüme takılıyor herkes yeni albüm çıkardı diye şeboooooo diye bitiyor he bir de böyle bir olay var sanki kankası ya Şebnem Ferah. Meğerse Türkiye de herkes Şebnem Ferah hayranıymış hatta tarikat mı lan bir ara diye derin araştırmaya girecektim Şeboizm diye birşey var abi aynı Buda gibi hani var ya şöyle turunculu dostluk, kardeşlik, barış, ıdı vıdı diyerekten Nirvana'ya ulaşmaya çalışanlar ya dedim öldü Kurt Cobain nasıl ulaşıcaksınız dedim, dediğime bin pişman oldum arkadaş ya kung-fu biliyormuş bunlar zor kaçtım valla. Neyse her ergenin başına gelir böyle hayranlıklar diyerek Şebnem'i de Türkiyenin top 10 teenage bayan starı ilan ediyorum. Demedi demeyin bir müzik kanalı yapıcak yakın da sonra ben zamanın da bunu düşünen birini görmüştüm diyeceksiniz.

5 yorum:

  1. bol ayarlı bir yazı olmuş dfksdj.

    twilight kısmına katılıyorum, vampir deyince aklıma ağzından kanlar akan sivri köpek dişli gotik ablalar gelir. interview with the vampire gelir, ki şimdi canım çekti gidip izlemeli.

    YanıtlaSil
  2. Her ne kadar gothic olmasa da benim aklıma Blade amca gelir serinin 2.cisinde bir sürü yaratığı katletmiştir kendileri aşırı kuuuldur aynı zamanda =D

    YanıtlaSil
  3. vampir olayında haklısın da
    şebnem ferah? cıkcıkcık deme öyle ya, teenage de dinlese gayet dinlenesi hem söz hem müzik hem ses açıcından gayet doyurucu bence =)

    YanıtlaSil
  4. nerdeyse her kesime ufaktan kondurmuşsun lafları:)
    twilight ı izlemedim, nasip olmadı..ama edward edward diye yanıp tutşuyo teenage gençlik.vampir aromalı aşk filmi nasıl olur merak ediyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
  5. Hiç sorma karamel o hususu =)

    YanıtlaSil