4 Aralık 2009 Cuma

Mantıksızlıklar Silsilesi

Hayatımın dönüm noktasındamıyım bilmiyorum ama bir türlü akıl sır erdiremediğim şeyler oluyor. Kurgulayamıyorum hani bir insan hayatın da din kavramına kadar herşeyi mantığa oturtabilir sonra orada afallar ya işte o şekil de birşey. Aylardır rüya görmüyordum ve garip şekil de son 3 gündür korku filmlerinden kesitler gibi şeyler görüyorum. Yetmezmiş gibi geçtiğimiz gece rüya ile gerçek dünya arasında bir yer de sıkıştım kaldım bu öyle bir his ki anlatılmaz yaşanır. Hayata artık mantıklı bakmak yerine hayretle bakıyorum şu aralar. Sanki bana ayrılmış rol'ün en heyecanlı yerlerinden birine geldim. Bunlar da yetmiyormuş kafamda da bir karmaşa hakim zaten neyse daha net anlatabilirsem onu da yazarım.

1 yorum:

  1. hayat, din, rüya.. bunlar mantıkla açıklanabilecek şeyler değil zaten fazla mantık aramamalı.. korku filmi tadındaki rüyalara bende pek yabancı değilimdir ama şikayetçide değilim be heycanlı oluyo:) neyse daha net yazabilirsen bir de diğer karmaşaları okuyalım ;)

    YanıtlaSil