15 Aralık 2009 Salı

Her zamankinden

Blogumu takip edenler bilirler her zaman gittiğim bir yer de her zamankinden demek istemişimdir. Bugün bu olay gerçekleşti şöyle ki;
İlk önce öğle yemeği olarak balık tercih ettik güzel bir palamut'tan sonra canım her zaman ki gibi bir kahve çekti. Yolun hemen bir kaç adım ilersin de starbucks olduğu için oraya girdim uğruyorum kendilerine ev de tek yapamadığım kahve mochayı istedikçe ve adam beni görür görmez siparişimi verdi bana sadece parasını ödemek kaldı =)

3 yorum:

  1. özel müşterilerinden olmuşssun desene adam hiçç unutmuyo seni =)

    YanıtlaSil
  2. amacınıda aşıp bakışmayla anlatmışsın kutlamak lazım seni ve ordaki elemanı..
    ama ben senin yerinde olsam sırf gıcıklık olsun diye mocha değil frappucino istiyorum derdim. maksat tezatlık olsun (((:

    YanıtlaSil
  3. @Dark Butterfly
    Bari yakın zaman da özel müşteriler panosuna resimimi de koyarlar da belki kısmet bulurum =D

    @Beyaz Büyü
    Haha aklıma gelmedi değil ama böyle bir ilkin üzerine limon sıkmaz olmazdı =)

    YanıtlaSil