2 Aralık 2009 Çarşamba

Hayatım

Hayatımı biraz renklendirmem gerek sanırım. Kıyafet olarak değil belki hem zaten siyah yeterince renkli bir renk. O herkesin ön yargıyla baktığı siyah aslında zaten içerisinde bütün renkleri barındırıyor. Hiç küçüklüklüğünüz de sulu boyanın bütün renklerini karıştırmadınız mı? ya da halen bir çocuğun o saf duygularını hissedemiyormusunuz diye sormalımıydım?

Biraz sıradışı yaşamak istiyor olabilirim hatta o birazını yapıyor olabilirim. Sadece arttırmak istiyorum bu sıradışılığı, biraz daha yaklaşıcam insanlara. En önemli kural değil midir düşmanına daha yakın olmak? Bu sefer kuralları ben koyucam.

7 yorum:

  1. doğru! yaklaşabildiğin kadar yaklaşmalısın, zaten kendini bir başkasında bulabilmek maharet! ama bir dakika! sen düşmana yaklaşmaktan bahsetmişsin! hımmmm kendini kimde bulmak istediğinle alakalı sanırım ;)

    YanıtlaSil
  2. @sena
    Kendimi başka birinde bulabilmek için çaba sarfediyorum ama nedense giremiyorum.

    @Giss
    Saol =)

    YanıtlaSil
  3. çaba sarfetmen bile yeterlidir..

    YanıtlaSil
  4. Keşke herkes senin gibi görebilse

    YanıtlaSil
  5. o zaman da farklar ortadan kalkardı değil mi ;)

    YanıtlaSil