16 Aralık 2009 Çarşamba

Dalgınlık

Şu sıralar o kadar dalgınım ki nerdeyse sürekli ofiste birşeyimi unutuyorum bu furya ilk olarak iş'e giderken düzenli olarak aldığım uykusuz ve penguen mizah dergilerimden uykusuzun başına geldi o gün onu ofiste masamın üzerinde oracıkta unutmuştum. Daha sonrasın da cuma günü mp3 player'ımı unuttum garip bir şekil de halbuki ben müzik dinlemeden duramammm ve son olarak bugün de cep telefonu. Genelde arayacak pek kimse olmadığı ve aranacak da biri olmadığım için eksikliğini pek hissetmedim. Son 2 haftadır böyle bir silsile dönüyor umarım daha büyüğü olmaz.

3 yorum:

  1. O zaman gençken yaşlılıkta hiç çekilmiyor =D

    YanıtlaSil
  2. Bence boşluktasın ve senden uzaklaşmak isteyen ve başını dinlemeni sağlayan teknolojik aletler ve bel bağlayıp zaman geçirdiğin dergilerden uzağa gitmelisin. Bu kesinlikle bir tatil veya doğayla iç içe olabilmek için bir fırsat. Tabi bu soğukta doğaya çıkıp ne yapıcam dersen bilmiyorum, sadece böyle düşünüp gene uzun bir mesaj atmak istedim.

    YanıtlaSil