31 Aralık 2009 Perşembe

Bsg 2010

Herkes "Hoşgeldin 2010" yazmış dükkan camlarına eğer benim bir dükkanım olsa aynen bunu yazardım "Bi Siktir Git 2010" ne değişicek ki? Biraz daha yaşıyacaz ki halen bana anlamsız geliyor şuan için yaşam sadece bir kaç ay sonrası için bir beklentilerim var. Beklentilerimi gerçekleştiremediğim bir çaresizlik içerisinde 1 sene daha geçmesi biraz daha yorulduğumu görmek her seferinde vazgeçtiğini düşünmek ya da zannetmek bir sefer daha usandırdı beni. Somut olarak ne kadar tırmalıyarak birşeyler başarsan da şansın belirlediği kriterleri somut gerçeklere dönüştüremiyorsun onlar ne kadar çabalasan da olmuyor kahretsin hayat zorla kazandıklarımı biliyor ve onun belirleyeceği şeylerle beni oynatıyor hırslı biriydim ama onları senden bir gün hayattan söküp alıcam bile diyemiyorum.

1 yorum:

  1. o yazıyı asanlarında binbir türlü derdi vardır eminim.. ve şunu iyi kavradıklarına da eminim.. "ya ümitsizsiniz,ya da ümit sizsiniz ya çaresizsiniz ya da çare sizsiniz ".. belkide yeteneksizsiniz..

    YanıtlaSil