28 Aralık 2009 Pazartesi

Anlatılmaz

Cumartesi girdiğim ehliyet sınavının nasıl geçtiğini sordu insanlar nasıl mutlu oldum anlatamam insanların üst üste sormalarına ve belki de hep aynı şeyleri söylememe rağmen mutluyum ulan! Hele ki Pazar gün ki erkek blogları toplaşmasında ki hayata dair uzun uza muhabbetler hayata farklı bir tat kattı benim için.

Hem her ne kadar İstanbul'da örgün eğitim iki senelik bir yere geçiş yapamıyacağımı bilsem de şansımı deniyeceğim biliyorum çünkü bunu başarırsam hayatım da çok şey değişecek. Olmadı şansımın az birşey kendini doğrultması lazım bir kaç olaylar var belki de hayatımı değiştirebilecek 2010 yılında eğer o dönüm noktasında da çakılırsa bu sefer gerçekten halen umutlu olabileceğimi sanmıyorum. Tek yol yine beklemek ve ben bundan her zaman ki gibi sıkılıyorum. Çünkü bilinmezlik hep korkutur aynı ölüm gibi...

5 yorum:

  1. :D illa bi karamsarlık çıkacak diğğmi ortaya :D

    YanıtlaSil
  2. bu sana bir şeyler ifade ediyor olmalı?
    neden hala ruh halin değişmiyor ki?
    iyi düşün iyi olsun (:
    görüşmez üzere..

    YanıtlaSil
  3. İyi düşündüm, kötü oldu daha fazla hayallerimi de kendi mi de yıpratmaya gerek yok züürt tesellileriyle avunacak değilim halen

    YanıtlaSil
  4. :) Güzel bir gündü. Ben de sormuştum sınavı :p

    YanıtlaSil