17 Kasım 2009 Salı

Yeterince özgürlük



Yeterince özgür değilim galiba, eğer yeterince özgür olsam o metronun merdivenlerinin sol tarafında durmuş dışarıya çıkmayı bekliyen siyahlar için de, bakır ile kızıl arasında kalmış saçlarını siyah deri montunun üzerine salmış bayana ondan hoşlandığımı söyliyebilirdim.

Olay bu ya muhtemelen manyak mısın ya da sapık mısın gibi bir tepkiyle karşılaşırdım ama aklımda denesemiydim diye bir soru işareti bırakmazdım. Sadece "pardon ama siz ilk görüşte aşk'a inanmaz mısınız?" diye sorar ve yoluma devam ederdim. Ama hayat yolumuzu ayırmıyacaktı belli bir süre daha, bunları düşünüp onun yürüşünü izlerken gözümü bir dakika dahi ayırmadım ondan, ama artık otobüsün başka yöne dönme zamanı gelmişti. Elveda güzel bayan...

6 yorum:

  1. otobüs aşkları çok acıklı oluyo ya bi anda inip gidiyo bakıp kalıyosun ardından :)

    YanıtlaSil
  2. Benim ki daha post modern metro aşkı =P

    YanıtlaSil
  3. valla bizim köylü işi naparsın metroya bincek durum yok :D

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'da olmadığından olmasın o =P

    YanıtlaSil
  5. olabilir ama öle deme bizim de tramvayımız var :P

    YanıtlaSil
  6. 1800'lü yılların icadı işte =D

    YanıtlaSil