21 Kasım 2009 Cumartesi

Pişman olmamak için...

Bugün pişman olmamak için bir sebebim vardı elim de zor gelsede bunu yapmalıydım. Senelerdir katıldığım fuardan bu sefer ben kılımı bile kıpırdatmadan bilet rezerve edilmişti. İlk başta saat 2'ye kadar oturdum sonra pişman olacağımı biliyordum ve banyo yapıp çıktım. Daha fazla geç kalmamak için hemen bir taksiyle gittim fuar kapısına kadar, ve yürümeye başladım yavaşça kapıya.

İçeri girdiğim de netbooklu iki bayan girişler de ki davetiyeleri kontrol ediyorlardı. Onaylattıktan sonra ilerledim içeri doğru hemen gözüme prof. oyun ekipmanları bulunan stand takıldı ve gittim. Oradaki adamla baya muhabbet ettim. İnanırmısınız adam bilinçli bir müşteri gördüğüne şaşırdı ve nerdeyse yarım saat konuştuk. Daha sonra indirimden yararlanmam için bana bir kart verdi ayrıldım oradan. Dolaşmaya yeni başlıyacaktım gezdim, gezdim ama bir halt göremedim başka.

Çıktım fuardan yürümeye başladım yine bir sürü şey düşünüyordum yürürken, kulağım da kulaklık, saçlarım rüzgar eşliğinde sağa sola savrulur bir şekil de ilerledim eve doğru, bildiğim tek birşey vardı bugün haftasonuydu ve ben ev de bütün gün kıçımın üzerinde oturmadığım için akşam pişman olmıyacaktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder