6 Kasım 2009 Cuma

Öyle devam

Gözlerim kapanmaya çalışırken ben bir nescafe ile onları açmaya gecemin her anını değerlendirmeye çalışıyorum. Ama nafile gözlerim açık kalsa bile bünye kocaman sandalye de gittikçe yer'e inerek adeta küçülüyor.

Dağıttım bu gece tabiri caizse, sıkıldım saçlarımın bir arada durmasından, açtım o milyonlarca teli bir arada tutan lastik parçasını ve radyo da çıkan her şarkı ile şuursuzca dans ettiler. Gecemi biraz birşeyler düşünerek birşeyleri karara bağlıyarak bitirmeyi planlıyorum aslında ama yine olmiyacak, olmuyor.

Lanet olası haftasonu gelmesine rağmen ben yine ev de oturacağım üstelik eminim yarın hava müthiş olucak. Niye herkes arkadaşlarıyla bir yere gider ya da bir etkinliğe katılırken ben hiçbir bok bulamıyorum. Bir başlangıç noktası bulabilsem, bir çıkış noktası, oysa ki kendi kendimle anlaşmıştım değişicektim, heleki bu haftasonu için kesin birşeyler bulmalıydım. Ama yine yapamadım kendime olan güvenimi yine yıktım. Evet zaten umudum yoktu birşey bulucağımdan çünkü umut insanı daha çok tüketiyor.

12 yorum:

  1. İlla bseyler bulmak zorunda degilsin cabaladıkca hiçbrsey yapamazsın bir filme git film izle yada git dvd al evde izle.Akrabaların yokmu senin kuzenlerinle gez ;)

    YanıtlaSil
  2. Niye hayattan çabuk pes ediyorsun ki, anlayamıyorum. Bende pes ettim, ölümün pençelerine bile atmalıyım dedim, ama sana bir şey deyim mi kendi kendine bile eğlenebiliyor insan, yanında bir arkadaşa ve diğer kişilere gerek yok, sadece ne yapmak istediğine karar ver. Sinemaya mı gidiceksin, alışverişe mi çıkıcaksın, bir şeyler mi yiyip içeceksin. Bu dünyada ki insanlara sığıntı yalan yaşama inat tek başına aş, hava güzel olursa arşınla bütün sokakları hafif esen rüzgara bırak kendini... Eminim ki istersen yaparsın hem değişime söz vermişsin.

    YanıtlaSil
  3. @Cupy
    kuzenler yok valla kimisi ist.'da değil, kimisinin işi gücü filan var. Ben ev de tek başıma zaman geçirmek istesem zaten bilgisayar ve gitar var.

    @PufidooT
    Artık amaçsızca tek başıma dolaşmak yıldırdı beni o mutlu insanları görmek daha acı veriyor.

    YanıtlaSil
  4. Yıldırmasın onlar yalan maskelere saklanırken sen kendi maskeni düşüyorsun bence bunu kendine yapmak hata, biliyorum çok zor, yaşadım da hatta, el ele göz göze yürüyen sevgililer, kahkalarla derdini anlatıp gülen arkadaşlar... Ama hepsi anlık işte günlük; ama sen sonsuzluğa uzananı yapıyorsun.

    YanıtlaSil
  5. Güzel söylüyorsun ama züürt tesellisinden öteye gitmiyor söylediklerin ben bunları hep en ince detayına kadar düşündüm belki dediğin gibi anlık bir mutluluk ama hafta da bir o anlık mutluluğu yaşamak gerçekten yaşamak işte.

    YanıtlaSil
  6. Anlıyorum ne desem yalan gene acıya sarılıyoruz, kendimi kandırmayı seviyorum. Ama seni buna zorlayamam. Fakat sadece paylaşmak istedim. Biliyorum, anlıyorum seni hemde çok iyi bu kadar demem yeterliydi heralde.

    YanıtlaSil
  7. Fikirlerini paylaşman önemli, bir düşüncenin yeterli diye bir kavramı olmamalı

    YanıtlaSil
  8. O zaman paylaşırım. O ayrı; fakar değişime gelince yeri gelince oluyor. Umursamıyorsun ya da tam alışıyorsun yalnızlığa tam o sırada bilmediğin bir el geliyor. Her yolu açıyor.

    YanıtlaSil
  9. aynen ya kıl oluyorum haftasonu şuraya gidicez buraya gidicez diyen insanlara...heleki cumartesi akşamı dışarıda olan kişilere kin besliyorum:)) onlar hayatlarının en kötü gününü geçiriyolar dahi olsa iyimiş sanıyorum:(( nese iyi hafta sonu dileyim barii

    YanıtlaSil
  10. @PufidooT
    Evet o el bir gelse belki de hiç bırakmıyacağım.

    @Sycorox
    Evet gösteriş yapanlara kıl olmamak elde değil yaşamadıkları şeyleri bilmelerini de bekliyemeyiz. Ama kin beslemek biraz yersiz gibi =)

    YanıtlaSil
  11. tüm kötülükler kutudan çıkabilmiş ama "umut" pandora'nın kutusunda kapalı kalmıştı...

    Eğer umudumuz yoksa..İşte yapabileceğimiz tek şey var; günü geçirecek geçici hevesler... (birçok insanın yaptığı gibi)
    Tabi bir seçenek daha var ama sonucu ya erken gelmiş bir ölüm, ya da yalnız geçirilecek yıllar.

    (bu dediklerimde çok ısrarcı değilim, elbet vardır başka seçeneklerimiz) =)

    YanıtlaSil
  12. Evet ama o hevesten nasibini almak istiyor insan kimi zaman, he bir de kendini yalnız hissetmemesi için aklının ve kalbinin bir köşesinde birini düşündüğünde yalnız olmadığını algılarsın ve hayat güzeldir. Evet hayatı güzel yapabilecek aslında bir sevgide olabilir ama sanki bana fazlası gerekiyor.

    YanıtlaSil