1 Kasım 2009 Pazar

Hep deriz ya...

İnsanlar çoğu işler için artık şansının kalmadığını düşündüğün de, son bir gaz ile "ulan bu son şansım." der ya, işte ben de şuan öyleyim. O son şanslar hiç bitmedi bitmez.

Biraz daha farklı düşünmeye yönelttim kendimi, biraz daha zamanlamaları yakalamak için çaba göstermem gerektiğini düşünüyorum yine, ama ne olursa olsun biraz da şans olsun.

Bunun muhasebesini yaparken bu kış soğuğunda içim birden ısındı sanki yeniden canladım. Farklı şeyler düşündüm, bazı şeyler imkansız denilebilecek gibi görünse de yaşandığına göre, belki de benim de etrafımda böyle birşey var. Olaylara ne kadar geniş baksam da bir yerden sonra yetmiyor galiba, bugün biraz daha geniş ve farklı bakmaya odaklandım gibi ama insanlar hakkında kafamı karıştıran bazı hususlarda halen münakaşam devam ediyor.

İleriyi etkileyecek şekilde yapıcağım şeyleri yapmalımıyım, yoksa haklı çıkmak adına yapmamalımıyım ama bunuda sanırım zaman ve şans belirleyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder