9 Kasım 2009 Pazartesi

Hayat çekilecek şey değil

Ağlıyamamak nasıl birşey bilirmisiniz? Boğazına koca bir kütle iner ve o gittikçe büyür, şişer. Sonra aslında nefes almadığınızında farkına varırsınız, o nefes boğazın tam uç noktasını yakar geçer.
Bilmiyorum hayattan bir ekmek, bir su gibi sadece bir sevgi ihtiyacını istedim o ise tam uç noktalara geldiğim de beni geri çevirmek için küçük bir umut verdi.

Sonra bu umut yine yerini ızdıraba bıraktı ama önümde beklenilmesi gereken ızdıraplar daha var. Ben halen inat edip bazı şeyleri değiştirmek adına birşeyler denesem de eminim o da olmuyacak sadece basit bir umut bağlama da ibaret sadece bu zaman kadar gösterdiğim sabır süresi biraz daha uzayacak ne değişicek? Hiç. Yine tokat gibi çarpıcak orada da acı gerçekler oturup düşünücem boşuna beklemişim, halen boşuna bekliyorum. İnsanlar yaşanmışlıklarını anlatırken ben onların hayali içerisin de kayboluyorum. Çünkü benim yapabileceğim tek şey bu anlatacak bir yaşanmışlığım bile yok. Yaşamıyorum ki ben zaten.

Blog ve msn şifrelerimi çok güvendiğim bir arkadaşıma vericem. Eğer bana birşey olursa kendisi umarım yayınlar. Hoşçakalın diyeceğim ama bu hayatın ızdırabında hoşça kalabileceğinizi hiç sanmıyorum.

6 yorum:

  1. bu hayat dediğin ne...? başka hayatların daha iyi olduğunu, daha keyifli olduğunu hatta bana başka bir hayatın varlığını ispat edebilir misin?
    ve biz daha iyi daha güzel bir hayatı bulana kadar daha iyisi yok. Tabi pesimist düşünecek olursak daha kötüsüde yok... Ama neye yarar. Bir kere eller dağıtılmışken, oyun başlamışken, orta yerinde masadan çıkmak neye yarar... kaybedeceğimiz daha ne var ki.
    Bazı şeyleri koparmak kolaydır.. Ama sen zor olanı seç yeniden, düğümler at hayatta...daha ne kadar karışabilir ki zaten...

    YanıtlaSil
  2. Evet kaybedicek birşey kalmadı. En azından şu merak dolu haftayı atlatmalıyım.

    YanıtlaSil
  3. Kim sana mükemmel bir hayat vaat etti ki?
    Sen bilirsin istersen devret istersen burdaki bütün emeklerinin üzerine bir yorgan çek..
    Ne kadar yararlı olur-
    Klasik bir yorum gibi görünebilir bu cümlelerim ama irdelemen temennisiyle.
    Yüreğine kuvvet-

    YanıtlaSil
  4. Biliyorum bana kimse mükemmel bir hayat vaat etmedi ama yapmak istediğim şey çok mu zor? Çoğu kişinin aylar içerisinde başardığını ben niye yıllar içerisinde başaramıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Adil olma durumu falan değil burda bahsettiğin tutarsızlık, kısmen seçimler. Her insanın algılayışı,seçimleri farklıdır- özde aynı olsakta.
    Pes etmek mi bu yaptığın?
    Sepya serpiştirmişsin hayatına, bilmeden,isteyerek ..

    YanıtlaSil