22 Kasım 2009 Pazar

Gittim, Gördüm, Geldim

Neden mi bahsediyorum? Ehliyet kursu pazar günü canımın sıkılacağını biliyordum yine madem kayıt olduk şöyle bir gideyim dedim. Yanıma ne bir kağıt ne de bir kalem aldım. Yoldan geçen bir vatandaşmışcasına girdim sınıftan içeri. Zaten normalde ders 10'da başlıyor ama ben 12:30 gibi girdim sınıfa ilk yardım dersiymiş hoca birşeyler anlatıyordu. Geçtim en arka köşe boştu ve deli gibi içeri güneş vuruyordu. Neyse anlattı birşeyler daha sonra test getirdi.

Önümde ki kadın bana kalem uzattı teşekkür ederek aldım hemen çözdüm. Bir tane salak 1 yanlış yapmışın neyse verdiğim kadın dersi dinleyip not aldığı halde 5 tane yanlış yapmıştı. Güldüm içimden. Sonra ilkyardımı erken bitirdi hoca 2. konu uzun olduğundan dolayı ve en önemlisi motor dersine çıktık ve hoca motor dersinin tümünü bitirdi. Evet kitabın tamamını bitirdi. Önümüzde ki haftalar da bir deneme sınavı yapacağını neler yapıcağımızı görmemiz bakımından yararlı olacağını söyledi.

Tabi ben bu arada arkada ki iki çocukla makara yapmaya başladım ama o ilkokul, lise hayatı zevkini alamadım. Şöyle hocaya takılıp bütün sınıfın gülmesi olayı yaşanamıyor. Herkeste gereksiz bir ciddiyet hakim. Tamam ben de sokakta yürürken herkese sırıtmıyorum, ciddiyetsiz davranmıyorum. Hatta tozkoparan sanayi sitesin de kavgaya gidicekmiş gibi sertçe bakan James Hetfield'dan pek farkım yok.

Keşke imkanım olsa da yine dönebilsem o lise yıllarına. Keşke imkanım olsaydı da adam gibi birşey öğretilen bir lise'ye gidip iki senelik bile olsa İstanbul'da bir üniversiteye girebilseydim. Kimbilir belki şans yüzüme güler bu sefer anlaşılmaz bir şekil de puanımın üst seviyelerde olup sistem yüzünden hakedipte giremediğim üniversitelerin birine bu sefer girerim. Ama diyorum ya gerçekçiyim ben kursa gittim hayatım da ne değişti? Hiçbirşey biliyordum zaten ve yine haklı çıktım.

2 yorum:

  1. Herkes lise yıllarını özlüyor..

    YanıtlaSil
  2. Yahu ben kurtulmaya çalışıyorum siz özlüyorsunuz bu işte bir ikilem var ama hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil