10 Kasım 2009 Salı

Gaza gelmişim

Nasıl bir gazdır bilmiyorum her akşam ev'e gelince bir güç beni solo çalışmama için o gitarı nerdeyse ev'e geldiğimden sonra her dakika elime almamı sağlıyor. Deli gibi çalışıyorum bileğimin ağrımasına aldırış etmeden, zaten parmaklar hissetmiyor, pena sürtünmenin etikisiyle yamulana kadar, kırılana kadar devam, kırılırsa yeni pena ile yine devam.

Hayat benim için nerdeyse tamamen müzikten ibaret hale gelmeye başladı her an kafamın içinde uğulduyan bir gitar sesi, bir bateri ritimi var. Eğer iş'ten çıkarsam ilk işim ileri düzey picking teknikleri öğrenebileceğim bir kursa kayıt olmak ve kendimi müziğe adamak bir kaç ay sürecek kursunda ardından yeniden bir iş'e girip sonrasında güzel bir esp ile yoluma devam etmek, gittiği yere kadar. Tabi hiçbir grup kurma gibi işlere girmiyeceğim saçma geliyor bana eline gitar alan herkes abi biz grup kurucaz diyor zaten.

Evet saat 00:00 olmuş bileğim ağrır durum da daha fazla yıpratıp bir sakatlık çıkarmak istemiyorum zaten bütün gün boyunca klavye ve mouse ile zedelenmiş bir bilek üzerine gitar çalınırsa siz düşünün halini hatta şu satırları yazarken kendisi hafif hafif isyan edip kitlenir durumda ve halen ardı arkası kesilmeyen güzel parçalar yüzünden uykusuz bir şekil de oturuyorum.

Kendimi müziğe biraz daha verip oyalamaya çalıştığım için biraz daha sakinim yakın zaman da eski müzik arşivi mi yeniden oluşturmayı düşünüyorum bir kısmet olmadı başlangıç yapmak yok kaliteli bulamadım, yok albüm bulamıdım, yok discography bulamadım derken hep bir sebepten dolayı sıkıldım. Sonra internet radyolarını dinleyince daha bir gevşeme geldi hem farklı şarkılar dinliyorsunuz, farklı türler, farklı gruplar görüyorsunuz. Ahh ahh ulan acep brutal vokal olabilirmiyim çalışsam diyemeden de geçemiyeceğim. Gerçi hepsi güzel tatlı birer hayal öyle çok şaşalı bir hayatta gözüm yok, sadece egolarım biraz tatmin olma peşinde hepsi bu.

Bol müzikli günler...

2 yorum:

  1. gitarını satmıyo muydun ya nasıl gaza geldin:) gerçi iyi olmuş sevindim senin adınada merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  2. Metal hususunun aslında biraz da benim yaşama tutunma dayanağım olarak gördüm inceledim falan filan diyelim =)

    YanıtlaSil