7 Kasım 2009 Cumartesi

En boktan soru

Bu aralar nasıl bir ruh haliyse bir kaç dakika içerisinde bir paragraf yazıyı hiç düşünmeden sadece klavye'ye dokunarak çıkartıyorum. Sanırım sıyırmak üzereyim, birşeyler yazıp birşeyleri anlatmak istiyorum artık ya da yeni birileri tanımak. Tabi öncesin de bunları nasıl yapıcağımı düşünüyorum.

Ama sadece düşünmekte kalıyor evet, üniversite hayatım çoook uzaklarda ait olmadığım bir okul da şuan adı üzerinde "uzaktan eğitim" ve işin kötü tarafı okul benim bulunduğum şehir de olmadığı için de genel de okuyan kişilerin hemen hemen hepsi okulun bulunduğu şehir de oturmakta. Yani elim kolum bağlı şekil de oturup bir sürü sorgulama yapmamın sebebi de bu dur insan içine karışamamam da değil. Yol da yürüyen hiç tanımadığım biriyle bile bir muhabbetim geçmiştir.

Diyeceğim şu ki ulan kardeşim şu lanet üniversite yaşantısı olmazsa bir insanın hiç mi sosyal ortamı olamaz. Lise hayatım boktan dı tamam orada bu kadar aktif olamıyordum çünkü serseri kesim çoğunlukta bir okuldu. Hevesim hep üniversite üzerineydi kazanamadım ne oldu? Boku yedim tabiki. Olay erkek ya da kız arkadaşta bile değil aslında sadece bir toplulukla en azından ya sadece istediğim şu lanet olasıca haftasonlarımı ev de kıçımın üzerin de oturarak geçirmemek.

Yok mu şöyle hobi işi filan, illa gidip bir servet yatırıp bir kurs'a mı kayıt olmalıyım yani? Hadi kayıt oldum o insanları kazıklayan lanet olasıca kursların sınıfında tanışacağım insanlarla iyi ortam kuracağımı kim garanti edebilir ki?

Bana şöyle insan sirkülasyonu bulunan bir dernek vb. bir kuruluş lazım. Sonra buralara girmek için biraz cesaret, yani bir şeylere para verip deşarj olmak yerine üzerine bir de kafamı şişirmemeliyim. Bilmem anlatabiliyor muyum???

7 yorum:

  1. Gayette anladım, zaten yazan bir kişiyi anlamamak mümkün değil sanırım, kendini her türlü açığa çıkarıp işte bu diyorum ya sana bu diye haykırır adeta... Bu durumda önerebileceğim dernekler olmalı aslında, ama her yere yakın olmayan bir yerse bilemiyorum. Anladım ama tam çözümleyemedim belki de, analizim yanlışsa bunca anlamaklı laflarım da boşa, bilemiyorum... İnsan evde oturarak da mutlu olabilir desem kendini kandırırken beni de kandırma dersen hayatında kendini evinde ve dışarda verebileceğin bir aktivite olmalı derim, bir tartışma kulubü, şiir ya da kitap okuma, çok mu entellektüel gittim. Yorumum da baya aştı kendini... Nedenini bilmiyorum, ama ben şu an aynı yerlerin içinde bir piramit halindeyken sıkılıyorken bu duruma çözüm arayamıyorum. Sıkışık zaman ona buna git gel... Yetiştireme evde oturmayı özle. Hep her şey ters olur ya bu da öyle, ama değişir bu da ya her şeye alıştığında başlar oyunlar, arkadaşlıklar, dışarda istediği gibi takılmalar.... Yeni yerler keşfetmek güzel olsa da zordur bazen ama insan o ince çizgiyi de aşar sen gene de umutlu ol.

    YanıtlaSil
  2. @PufidooT
    Söylediğin entellektüel gruplaşmalar bile üniversite de, keşke bazı şeyler hep iyi giden şeyi kötüye dönmesi gibi ters gitse ve şu arayışta bir dal bulup bütün gücümle tutunsam ona bırakmasam. İnsanın kendini çaresiz hissetmesi kadar kötü bir duygu yok, yalnızlıkta değil bu çaresizlik, acizlik...

    YanıtlaSil
  3. Sen aciz değilsin sadece bir boşluk ve arayış içindesin ki bu da bir insan için en önemli evredir. Aslında hayattın her geçirdiğimiz bir yılını geride bıraktığımız zamanlarda bir kere bu duyguya kapılıyoruz. Valla ben bağlanmayı elimin tutulmasını çok denedim, ama şimdi dımdızlak yalnızlık türklerini fısıldıyorum kulağıma... Tek nedeni de onun sonu da acıyla bitebiliyor.

    YanıtlaSil
  4. İnan sevmek mi yoksa başka birşeyler elde etmek mi hayatta ne yapıcağımı bile bilemiyorum an itibariyle

    YanıtlaSil
  5. Benimde oldu olması da lazım, emin ol herkes böyle durumlar atlatıyor, ama sonradan kavrayıp yaa bu muydu diyorsun. Şu an kavramış gibi konuşsam da bende bilmiyorum bir sürü şeyi... Kim bilebir ki hayatı hep inişli çıkışlı yollar....

    YanıtlaSil
  6. aslında herhangı bı dernege ya da bahsettıgın gbı bı olusuma gercekten katılmak ıstıyosan ne paranın olması ne de aktıf olarak unıversıteye gıtmene luzum yok.tek ıhtıyacın olan sey ''gonulluluk arzusu''. bıldıgımbır ıkı olusum var bu sekılde olan eger ılgılenırsen tavsıyede bulunabılırım.
    bunun dısında mesela cesıtlı kurslrda olabılıo bazıları ucretsız bazılarıysa dusuk ucretlerle,mesela ben sırf can sıkntısından masa tenısı hakemlıgı kursuna katıldım ve bgn son sınavıda vererekten artık yardımcı hakemım=) aslında neyı yapmak ıstedıgıne once bır karar vermen ve bunun ustune yogunlasarak o yonde arastırmalarda bulunmanla basla derim ben;)

    YanıtlaSil
  7. Hmmm güzel böyle farklı uğraşlar içerisin de olmak isterim ben de, tavsiyelerini bekliyorum istiyorsan mail adresimden iletişime geçebiliriz bu konuda =)

    Aklım da öyle şunu, bunu yapayım gibi bir düşünce yok zaten belki de olmadığı için birşey yapamıyorum farklı bir arayış içerisindeyim.

    YanıtlaSil