19 Kasım 2009 Perşembe

Anlatsam inanmazsınız


Dün akşam nasıl bir alem'e daldıysam anlatsam inanmazsınız. Nasıl bir saçmalıktır bu ben de sabah kalkınca ben gece ne yaptım öyle dedim. Üzerine bir de bir tane de rüya gördüm.

Şimdi olayı anlatmak gerekirse tahmini olarak saat 5-6 civarın da iş'e geç mi kaldım ne oldu diye garip bir şekil de kalkıp sonrasında salonda ki kanepeye uzandım. Sonra orada biraz daldıktan sonra ne işim var benim burada diyerekten tekrar yatağa girdim. Evin için de ses çıkarmış olucam ki ben yatağa girdiğim de annem kalkıp evi bir kolaçan ettiğini yaktığı ışıkların gözüme yansımasıyla anladım ve hiçbirşey yapmamış gibi uyumaya devam ettim. İşte böyle saçma bir geceydi.

4 yorum:

  1. ben sık sık yaşarım bu olayı. :D

    YanıtlaSil
  2. Çok iyiymiş :) Neyseki bu durum gece boyunce devam etmemiş salon - yatak - salon şeklinde :)

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyorum hayatım da ilk defa böyle birşey yaşadım =)

    YanıtlaSil