11 Ekim 2009 Pazar

Ben böyle aptal, salak, manyak bir sistem görmedim

Bu aralar hiç yazı yazamıyorum. Hayat hep böyle standart halinde seyrediyor. Bunun üzerine işlerin yoğunluğu konu bulamayışım ya da bahsettiğim gibi hayatta sıradışı birşey yaşamıyışım yazı yazmamı engelliyor. Dedim açayım yeni bir kayıt belki birşeyler gelir aklıma yazarım.

Şu starbucks var ya işte o kurumun personeline yaka kartı taktırmayan zihniyetinin içine edeyim. Evet bunu ben niye bunu yazmadım diye aklıma geldi, çalıştığım yerin yakınında bulunan starbucks da güzeller güzeli bir kadın çalışıyor ve ben onun isimini bile bilemiyorum. Ben böyle aptal, salak, manyak bir sistem görmedim arkadaşım.

3 yorum:

  1. Diyorum sana mert,kızın yanına gitcen diycenki;ya siz cok güzel kahve yapıyomuşsunuz sizi bi akadasıma önercem mümkünse adınızı soyadınızı emaıl ve cep num. alabilirmiyim? :D:D

    YanıtlaSil
  2. ismini sorsaydın;)
    yaka kartını suçlama:P

    YanıtlaSil
  3. Bir müşteri olarak daha sonrasında olabilecek şeyler için abesk bir yaklaşım olur böyle birşey. Direkt müşteri olarak benim sormam yanlış anlıyacağın =)

    YanıtlaSil