19 Ekim 2009 Pazartesi

Kısmen iyiydi

(Kendi çekimimdir, PS kullanılmamıştır.)

Şimdi böyle nasıl anlatsam bilmiyorum ki hem sevinç, hem hüzün, hem de çaresizlik, ne yaptığını bilememek gibi bir sürü duygu karmaşası içerisindeyim.

Sevinçli olmamın nedenlerinden bir tanesi Canon PowerShot A590 IS dijital fotoğraf makinamı almış bulunmaktayım. İşin daha güzel bir yönü geçmiş doğum günüm sebebiyle bana hediye olarak alınması daha bir hoş oldu. Makina mı elime alır almaz ilk iş eve gidip ayarlarını kurcaladım tabiki belki olmaz ama ileride d-slr alır onunla gezerim diye kapsamlı bir compact makina seçtim.

Derken işin o hüzünlü tarafı geldi gitarımın fotolarını çekip ilan vericektim. Evet gitar ve amfi setimi yeterince ilgilenemediğim için satıyorum. Onun parasını da bilgisayar'a gömüp sıfırdan hayalimin bilgisayarına kurmayı düşünüyorum.

Bakalım ne olcak, bu aralar yazıcak birşey de bulamıyorum zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder