25 Ekim 2009 Pazar

Bulamıyorum

Yapıcak birşey bulamıyorum. Nalet olsun dört duvar arasında boş boş oturarak sabahtan beri bütün günümü iş'te uğraştığım yetmiyormuş gibi bir de haftasonları başında oyun oynıyarak geçirdim. Şuan bir haftasonumu nasıl heba ettiğimin hesabını çıkarıyorum.

Bulamıyorum birşeyler, dışarı çıktığım da neriye gideceği mi bilemiyorum, ne yapıcağımı bilemiyorum. Keşke benim de rüyama dalga geçtiğimiz gibi ak sakallı bir dede gelip yol gösterse, keşke...

Dışarı çıkıp şuursuzca İstanbul sokaklarını ev'e döndüğünde bacaklarının saatlerce arıyacağını bildiğin halde gezsen de yine de birşey bulamamak var ya işte böyle bir çaresizlik insanı bitiriyor. Ne oldu gezdim dolaştım işte söylediğiniz gibi çıktım işte dışarı zaten hafta içi hergün mecburiyeriyetten çıkıyordum. Peki ne değişti? Koca bir hiç.

Daha neriye kadar bir arayış içerisin de olacağım, daha ne kadar bu hayatta kalmaya direnebileceğim, daha ne kadar...

6 yorum:

  1. Mühim olan gezmek değil, istediğin kadar gezip dolaşsanda bir amacın olmadıktan sonra, eve geri döndüğünde oluşan yorgunluğunuda hesaba katarsak -1 'e 0 mağlup oluyorsun.
    Mühim olan kendini sosyalleştirebilecek, bir şeylerle meşgul olabileceğin şeyler bulmak.
    Çünkü ne kadar meşgul olursan o kadar kafanı dağıtırsın.
    Bende öyle yapıyorum son zamanlarda, seminerlere,tiyatro ve sinemaya verdim kendimi.
    Yeni aldığım piyanoylada uğraşmaktayım, kanım kaynadı kendisine ama hala alışma devresindeyim=)
    Müzik aletiyle uğraşmayı dene, terapi bir nevi.
    Daha önceki postunda gitarını satacağını söylemiştin ama her neyse, sende başka bir aletle uğraş canım:D

    YanıtlaSil
  2. Bilgisayardan büyük alet mi var =D

    YanıtlaSil
  3. Tamamda bi yere kadar:D
    Asosyalliğin dibine dalmamak lazım değil mi ama:D

    YanıtlaSil
  4. Dibini gördüm şahitlerim var =P

    YanıtlaSil
  5. Senin diplerde boğulmadan acilen nefes alman lazım, sana sosyalleşmek lazım:D

    YanıtlaSil
  6. En son sosyallik planım outdoor spor bulma arayışı da şehir merkezinde yaşadığım için sona erdiğinden sosyalleşmem halen zor.

    YanıtlaSil