15 Ekim 2009 Perşembe

Blogger Maskesi

Çoğu kişinin içerisin de bulunduğu şu blog alemin de elbet birileriyle tanışmışsınızdır. Yok tanışmadım derseniz de tanışırsınız merak etmeyin. Ama bu esnada en çok karşılaşılan olay insanların blog üzerinde kurdukları maskeler.

En basit örnek olarak kendimi vermem gerekirse şimdi bana bir çok kişi bunalım dolu, melankolik yazılar yazdığımı söyledi. Hatta kendisiyle diyaloğa girdiğim kişilerden gelen tepkiler aslında sen böyle biri değilsin oldu. Aslında olay tam olarak şöyle blog'a içimden geçen hisleri döküyorum. Yani sokakta eğlenmeye çıktığın bir yerde, özellikle en çok hoşuna giden birşeyi yaparken bir insanın somurtması saçma değilmidir? Bana kalırsa bu trip'ten öteye gidemez. Sadece kimseye anlatamadığım dertlerimi buraya yazdığım için böyle bir karamsar hava esiyor işte buralar da.

Ama bu olay herkes için böyle değil düpe düz ters olan, farklı olan kişiler var. Tabi bunlar kendilerini ne kadar ele vermek istemese de az çok anlaşılabiliyor yaptıkları. Neyse fazla uzatasım yok yazımı işte böyle...

9 yorum:

  1. senin bakış açında, burası maskeleri kaldırdığımız yer olmuyor mu?
    maskeler edinmek yerine...
    bazıları var ki, maske edinir, bazıları da, maskelerini çıkarır..
    değişik..

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak maskeleri edinmek ya da kaldırmak demek doğru olmayabilir. Çünkü her ruh durumu insanlar için var.

    YanıtlaSil
  3. Yazı güzel haklısın (Y)

    YanıtlaSil
  4. Benim de herkes melankolik olduğumu düşünüyor, en azından büyük bir kesim. Arada eğlenceli yazılar yazsan da kar etmiyor açıkçası...

    Ama bence blog yazarlarınan biriyle birkaç kez buluşmak onu tam olarak anlamaya yetmez, vakit geçirmek lazım. Kişi ne kadar kendi olsa da yazdıklarında bunu karşıdakine hemen hissettiremez bence...

    YanıtlaSil
  5. Doğru herşeyini anlattığını sandığın insanın bile karanlık yönleri olabilir. Ya da sana kendisini tanıtmak istediği gibi tanıtabilir, kişi karşısındakine kendini anlatmak istediği kadar anlatır. Karşı da ki de onu alır.

    YanıtlaSil
  6. ben kimseyle tanışmadım. ama maske takmaktan çok makeyi çıkaranların oldugunu sanıyorum. normal hayatlarında yaşayamadıkları duyguları yazan çok gördüm. ama dediğin gibi maskeliler de var..

    YanıtlaSil
  7. ben blogun bir maske gerektirdiğini sanmıyorum, zira hepimizin kendimizden bile kaçırdığımız yanlarımız var, beni de gören yok canım o sen olamazsın diyor, niye? niye olamam, hem sen nerden bileceksin beni deyip sinirleniyorum. belki benim içim böyle karanlık puslu, kime ne? üstelik dip not olarak belirtmeliyim ki, neşe ve gülüş mutluluk işareti değildir.

    YanıtlaSil
  8. Bir insanı görsen bile onu tanıdığına emin olamazsın ama insanlar böyle düşünmüyor güldüğünde mutlu olduğunu sanıyor maalesef

    YanıtlaSil