3 Eylül 2009 Perşembe

Saçmalık!

Bana saçma gelen acayip şeyler var aslında bunları gördükçe hayattaki anlık tiksinmelerim, kronik bir hal alıyor. Nedir mi bunlar? İnsanların egolarını tatmin etmeye çalışırken çok güzel bir şekil de birbirlerini kullanması.

Geçen gün facebook'ta gördüğüm bir grupla ortaya çıktı bu tespitim. "Sürekli gülen insanlar, içlerinde en büyük acıyı taşıyanlardır." klişe bir laf olsa da doğrudur. Tam böyle girdim bakayım kim kurmuş içerik nedir diye işte o an olası tabloyla karşılaştım. Ergen gençliğin egolarını tatmin edip karamsarım, pesimistim vb. şekiller de kendilerini farklı göstermeye çalışan bir topluluk.

Çoğu bulduğu her yere saçma sapan aşk şiirleri yazıp, msnlerin de abuk sabuk saçmalıklarla ibaret.
Evet şiir sevmiyorum, öyle aşk sözlerini sevmiyorum. Bunları sevmememin en büyük nedenlerinden biri bunlar gibi insanların elinde yaşanmamış birşeylerin oyuncağı olması. 30 yaşıma kadar ben eğlenceme bakarım diyen insanlar ayrıldıktan sonra çok acı çekiyorum demesi sizce ciddi mi?

Sırf facebookta "artık bir ilişkisi var" olarak durum statüsünü değiştirmek ve bakın artık benim de bir sevgilim var diye bütün herkese pöykürerek gösteriş yapılıyor. Sizce bu gerçekten sevmek mi? Bence değil.

2 yorum:

  1. Sakin canım sakin... Onlar yükselen yeni nesil! Onlar birer Asimo!

    Sıtarbakslarının, markalı kıyafetlerinin, fransa dan getirilmiş parfümlerinin götlerine girmesi temennilerimle..

    özgün kal.

    YanıtlaSil
  2. Hmm nedense yazmak istedim belki de ben bu nesilin içindeyimdir diyedir, bazı şeylerin göstermelik olması benim de hoşuma gitmiyor. Ama ben şiiri seviyorum ve genelde yazınca paylaşmanın taraftarıyım. Belki olayı biraz yanlış anlamış olabilirim. Çünkü sonuna kadar haklı olduğunuz ve arkasında durarak kendimi korumaya çalıştığım bir nesilin içindeyim. Bu artık engellenemez bir hale gelmiş gibi duruyor. Fakat umarım bir gün engellenir ve bende her adımımda yanımda kim var ben neredeyim kimleyim diye düşünmem, bu arada kalemine sağlık.

    YanıtlaSil