1 Eylül 2009 Salı

İstiklal Konak Kebap Gerçekleri


Hayatımın en rezil iftar gününü yaşadım sayelerin de, böyle bir yönetim, böyle bir çalışan, böyle bir zihniyet olamaz. Saat 12:00'de rezarvasyon yaptırdığımız yere iftara 10 dakika kala gittiğimiz de bütün masalar doluydu. Halbuki bir masa rezarvasyon yapıldıysa istersem 2 dakika kala giderim neyse, bu iş ile ilgilenen mekanda ki tek adama gittik, rezarvasyonumuz olduğunu söyledik "burda olması lazım" gibi bir tavırla karşılaştık ama oturacak bir tek masa bile yoktu. Teras katına çıktık ve aldığımız cevap "iki tane masamız var onların kalkması gerekiyordu. İki dakika bekleyin ben sizi alacağım" olmuştu. Bir iki dakika bekledik o arada ezan okundu biz sinirli bir şekil de aşşağı inerken göyya bize masa ayarlıyacak salak herif elinde kuman da TV'nin karşındaydı. Halen "iki dakika bekliyin alacağım dedi" embesil herif ezan okunmuş biz keyfek eder gelmiş insanları mı bekliyeceğiz.

İşte istiklâl üzerindeki konak denilen yer böyle rezalet bir yer saatler öncesinden rezarvasyon yaptırıp ayakta kalıyorsunuz ve halen oyanlamaya çalışıyorsunuz. Kimseye tavsiye etmem bir daha da zorunlu kalmadıkça adımımı atmam. Siz de ramazan ayın da rezarvasyon yaptırıp mağdur kalmayın aman dikkat!

1 yorum:

  1. eheheu geçen gördüm orayı tıka basa doluydu :D babamda diyo hande gel buraya girelim yok bosver dedim :D

    YanıtlaSil