14 Eylül 2009 Pazartesi

Huzur

Bayram için annem'in ne giyeceksin diye başımın etini yemesi, cumartesi günü onunla beraber çıkmadığım için trip atması ve artık siyahtan bunalıp renkli t-shirt almak yine ayrıca farklı şeyler giymek için bugün pazartesi itibariyle zorlu maratona başladım. Zorlu maraton diyorum çünkü saat 18:30'da taksimdeydim ve 19:25'de iftar vardı ve o zamana kadar birşeyler bakmak zorundaydık.

Hemencecik hızlı hızlı kendi hoplar zıplar stilimle istiklâl caddesin de o insan kalabalığının içerisinde süzülürken arsenal'a gelmiştim hemen içeri girip üst kat'a tırmandım. Abuk sabuk hiçbir yaratıcılık olmayan espri alanı altına koyulmuş bir sürü t-shirt vardı. Ya alkolle ilgili ya da cinsel içerikli bizim milletimizin mizah anlayışı ne zaman daha güzel olucak sorusuyla çıktım dükkandan.

Bir koşu lise arkadaşım S.E.'de kendine birşey bakmak üzere tükkandan(reklam vermek istemediğim iyi bir firma) çıkıp Çetinkaya'nın önün de beni bekliyordu. Girdik içeri hiçbir halt göremedik, karşısındaki quiksilver gözüme çarptı girdik orda da bir halt göremedim. S.E. LCW'de birşey yok demesine rağmen ben bulurum dedim daldım içeri ve buldum çok güzel açık gri bir t-shirt buldum ve direk small'unu alıp çıktım. Erkek olmanın avantajı bu sanırım beğendiğin t-shirt'ün bedenini söyleyip bırakın giymeyi üzerine bile tutmadan almak.

Şöyle bir gömlek bulsam güzel olur dedim ama bulamadım. Kot almak için gezdik biraz iyi bir markanın kot'unu giyerim hep ve onun orjinal ürününü kullanırım klasiktir yine haliyle onu aldım aynı beden aynı renk benim için çok pratik bir alışverişti ama halen güzel başka bir t-shirt bulamadım derken beyoğlu iş merkezin de güzel bir tane ambercrombie evet yanlış okumadınız ben bile tahmin etmiyordum ambercrombie marka birşey alıcağımı ama arkadaşımla gezerken gözüme takıldı rengi çok hoştu, yakası farklı bir tarzdı ve en önemlisi sadece göğüsünün üzerin de sadece küçük bir arma vardı. Ama maalesef siyah dışında hiçbir rengin small bedeni kalmamıştı. Bu arada halen kapişonlu t-shirt üzerine giymek için düz siyah bir polar arayışı içerisindeyim. Aslında grupların fan'ı hiçbir zaman olmadım, hiçbir zaman t-shirtlerini almadım ama five finger punch of death'in kapışonlu t-shirt'ü çok şıktı sitesinde bulabilirsem bir ilk olucak benim için ama pek grup t-shirt'ü olduğu anlaşılmıyor çok kaliteli yapmışlar yani.

Eee malum bunların bir kısımına iftardan sonra bakabildik iftar için esnaf lokantası sayılabilecek bir yere girdik bir seferin de şans eseri orada yemek yemiştik ve hoşuma gitmişti tekrar gidelim dedim mütevazi yerlerden çok hoşlanırım girdik bir güzel karnımızı doyurduktan sonra özsüt'e girip tatlı ve filtre kahve eşliğin de final'i yaptık. İşte biraz daha şuna buna bakalım derken iş yerinden laptop'unu almak için ayrıldık birbirimizden yürürken gözüm mavi jeans'e takıldı, girdim ama güzel birşey göremedim nedense mavi jeans hiç bana hitap etmedi çoook eskiden beri giydiğim sadece 2 tane gömleği var halen biri çok güzel bir yeşil diğeri, açık hardal rengi eskiden daha güzel yapıyorlardı sanki diyordum bir taraftan da kulağımda kulaklık kendimi her zaman ki gibi hızlı yürüyüşümle kaptırmış gidiyor haldeydim bir taraftan huzurluydum o güzel hava da insanların için de kendimi yalnız hissetmiyordum. Ama yine her ele ele, yan yana çiftleri gördükçe içim de olan burukluğa engel olamıyordum gök yüzüne bakarak derin nefes alıyordum.

Metroya koşar adımlarla girdim merdivenlerden indikten sonra iki tane yürüyen bayan'ın yanın da çöp tenekesi vardı ve ben dururmuyum diğer taraflarına ne yürüyeceğim diyerek çöp kutusunun üzerinden atladım tabi onlar şaşkın bir tavır takındılar ben yoluma devam ettim. Metro da merdivenlerden düşercesine inerken yine insanların gözü bendeydi çocuğa bak düşüp kafayı yarıcak ya da nasıl iniyor edası vardı her birinin yüzün de derken osmanbey'e gelmiş bile acaba osmanbey'deki LCW kapanmışdır umuduyla metroya binmiştim ve kapanmamıştı hemen daldım içeri bir de ne göreyim 2 tane süper t-shirt daha dururmuyum kaptım hemen kasaya giderken terbiyesiz tezgahtarın teki bu huzurlu ve 2 güzel t-shirt'ü bulmamın sevinciyle iyi yırttı yoksa orada ona çok ağır konuşucaktım tam kasaya doğru ilerlerken söylediği cümle "halen geliyorlar ya!" idi. Sanamı sorucam şerefsiz, ben burada bunları almasam sen nasıl para kazanıcaksın şeklinde çok pis çıkışıp, isimini alıp ertesi gün de müdürlerine şikayet etmek için isimini alabilirdim ama yapmadım iyi günüme denk geldi ramazanın da verdiği bir dinginlik var zaten şimdi bayram üzeri kimseyi işinden etmek istemedim yoksa eminim daha iyi muamele yapıcak ve gerçekten ihtiyacı olan daha iyi biri alınabilirdi onun yerine diye söylerken kendi kendime müziği bile duymadan cadde üzerine de evime doğru yine hızla yürüyordum bugün baya terlemiştim.

Saat 22:15'de eve geldim. 23:42 oldu yazımı sonlandırıp terli vücudumu temizlemem lazım zira yarın iş'e bu şekil de gitmek istemiyorum ve saat sabah 8:15'de gözlerimi açmam gerekiyor.
Esen kalın, mutlu kalın, iyi akşamlar Türkiye.

2 yorum:

  1. Oh bi kerede okudum sürükleyici yazmışsın :)Ben genelde Lwc 'Ye girmiyorum önceden çok bakardım ama artık sarmıyo :D

    YanıtlaSil
  2. aynen ben çok akıcı yazmışsın. sahneler canlandı okurken kafamda.:D

    YanıtlaSil