24 Eylül 2009 Perşembe

Bugün benim doğduğum gündür

Başlıkta yazdığı gibi işte ama tek bir farkla bugün mesai saatleri içerisin de yoğun çalışma temposunun içerisindeydim. Saat nasıl olduğunu farketmeden 12:10 olmuştu. Haydi yemeğe gitmiyormuyuz sesleri ofis te yankılanmaya başladı. Tabi ne kadar iş güç te olsa insan metebolizması gereği beşeri ihtiyaç peşine koşturuyor insan.

Aslında hani aklımdan geçmiyor değildi desem yalan olur şimdi. 3-4 kişilik gruplar halinde her zaman ki yemek yerimize vardık, güzel yemek çeşitlerinden bir kaç tanesini tabağıma aldım. İçicek krizim tutmuştu gene tek bulunan içicek cola'yı tercih ettim eli mahkum olarak. Derken yemek bitti çaylar geldi.

İşte doğum günü çocuğunun pastası geliyordu. Heyecanlıydım, ne yapıcağımı bilemez haldeydim. Çünkü hayatım da ilk kez ailemin haricin de birileri benim için bir kutlama yapmıştı. Tarif edilemez bir duygu, bir yaş daha moruklamanın bu kadar farklı duygular içereceğini hiç tahmin etmezdim. En büyük parçayı benim kesmem için ısrar edip espirileri hava da uçuşturdular. Kısacası değişik ve güzel bir gündü.

Doğum günümün geri kalan kısımını ev de ailemle kutlıyacağım artık. Şöyle arkama dönüp bakıyorum hayatıma neler sığdırmışım diye de özellikle bu senem çok boş geçmiş komple bir olmayan beklenti. 6 senedir kendini yalnız hissetmeye başlamış ve yalnız olduğunu farkeden bir ben.

3 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun o zaman:)
    üzülme ya en azından kutlanmış işte doğum günün:) benim sadece facebook'tan görüpte kutlanmıştır doğum günüm ailede de öyle kutlama olmaz kimse hediye almaz..
    sevinmelisin bence buna:)

    YanıtlaSil
  2. beterin beteri var desene =)

    YanıtlaSil
  3. yok yinede facebook'tan kutlayanlara şükür:)) sadece okulda bazen sinir oluyorum. hep içimde kalmıştır böyle diğer kişilerin okul açıkken doğum günü olur sınıfta kutlanır bende şanssız biri olarak yazın doğdum:D ana sınıfından beri bir ukte kutlansın diye bir umut:)

    YanıtlaSil