28 Eylül 2009 Pazartesi

Arkadaş edinmek hiç bu kadar korkunç olmamıştı

Arkadaş edinmek benim için an itibariyle biraz korkulu rüya haline geldi. Normal de bir insan hiç arkadaş edinicem diye korkar mı? Aslında sevgili edinmekten daha fazla korkmaya bile başladım denilebilir. Bazen niye bu şeylerin eksikliğini ben bu kadar yaşıyorum diye kendi kendime düşünüyorum. Malum götümü kaşıyacak zaman bulamasam bile öyle bir hayal gücüm var ki o durum da bile kafam da "Yüzüklerin Efendisi" filminin serisini gibi fantastik bir kurgu serisi gerçekleştirip bunu canlandırabilirim.

Bu işin bu kadar korkunç hale gelmesinin sebebi kendime bu ruh haline o kadar alıştırmışım ki, bu konu hakkında o kadar fazla şey yazıp çizmişim ki eğer bunu sürdüremezsem yazıcak, konuşucak hiçbirşeyimin olamıyacağı geldi bir an da aklıma ve dehşete kapıldım kendi kendime.

Malumunuz bloga da epeydir yazı giremiyorum araları çok uzattım. Blog'a giriş yapıp böyle tam "yeni kayıt" butonuna basıyorum ve orada kitleniyorum. Önüm de yanıp sönen bir imleç benim klavyem den bir kaç bitlik datalar yollamamı bekliyor. Ama kitleniyorum öyle daha sonra yatağa yatıyorum muhteşem bir duygu seli ile yine sanki 10.000 kişiye konferans verir gibi kendi kendime konuşup dertleşiyorum.

Yalnız olmak ya da yalnız hissetmek zor iş be...

1 yorum:

  1. evet yalnız olmak yada yalnız hissetmek zor iş...

    YanıtlaSil