22 Ağustos 2009 Cumartesi

Yedi

Mim'leyen Sam'e teşekkürler. Öyle abidik gubidik bir yaz yazmadan hemen mim'e başlıyayım.

Kendi hakkımda 7 garip şey ;
  • Ne zaman ne yapıcağımı bazen ben bile kestiremiyorum
  • 7 değil de bu mim 5 ya da 10'luk olsaydı diyorum
  • Merdivenlerden hızlı inmeyi adet edinmişim yavaş inemiyorum
  • Uzun süre konuşmadığım kişileri msn listemde barındırmıyorum
  • Sabah kalkınca yüzümü yıkayana kadar bilgisayarı açılmaya bırakmak
  • Nedense hep bünyem üzerin de engel olamadığım ileri geri sallanma
  • Birşey dilimin ucuna geldiğim de çıkana kadar elimi şaklatma işlemi
En sevdiğim 7 şey ;
  • Bilgisayar
  • Güzel insanlarla, güzel yerlerde, güzel muhabbetler de bulunmak
  • Farklı lezzetler peşine düşüp bir bir tadına bakmak
  • Olmazsa olmaz müzik dinlemek
  • Güzel bir RPG oyun da çoğu insanın yapamıyacağı şeylerle egolarımı tatmin etmek
  • Mesleğim
  • Tırı vırı işler üzerinde araştırma yapmak
Yollayacağım 1 kişi ;

Hehe aykırılık değil mi 1 kişiye yollıyacağım =D

3 yorum:

  1. ben de dişlerimi fırçalarken açıyorum bilgisayarı...

    zamana çok değer veriorz...

    YanıtlaSil
  2. 1.4. ve 5. garip şeyi ben de yapıyorum :D
    yalnız değilsin! dhsfd :D

    YanıtlaSil
  3. zaman önemli seydir tabi :D

    YanıtlaSil