8 Ağustos 2009 Cumartesi

Sonunda

Sonunda oldu ve bugün büyükada'ya gittim. Uzun zamandır haftasonları evde oturmaktan dert yanerken bugün saat 10:45'de kabataş deniz otobüsü ile büyükada'ya gittim.

Tabi saat 11:45 olunca ilk önce biraz turlayalım daha sonrada karnımızı doyuralım dedik arkadaşımla aynen dediğimiz gibi yaptık. Sıra geldi bisiklet seçmeye hemen iki adet kron kadrolu bisikleti kaptık ben tabi bilmediğim için boş bir yere gittik ilk önce yarım saatte olayı kavradım(Her zaman derim çabuk öğrenirim).

Bisiklet binerken ufak tefek sakatlıklar yaşamamak işten değil tabi biraz hızlı giderken dengemi kaybedip agaçla bütünleştim sadece elim biraz acıdı hiçbirşeyim yok, tam o arada pedala bastığım gibi atladım üzerinden, çünkü pantalonumun paçası bisikletin kırık bir yerine takılarak yırtıldı bende dedim ne güzel kapri yaparım artık bunu =D

Bisikletleri bıraktık yorulmuştuk ve susamıştık ben biraz hayvanlık yaparak iki teneke ice tea'yi kaptım. Yaklaşık 5-6 dakikada ikisinide bitirdim o kadar susamışım ki anlatamam.
Daha sonra birde tandem deniyelim dedik saatine 15TL fiyat çekilince vazgeçtik. Ama şu tandemlere binen çiftleri görünce içim biraz burkulmadı desem yalan söylerim neyse daha sonra atladık yine deniz otobüsüne geldik sağ salim işte böyle...

3 yorum:

  1. Bak istediğin oldu sonunda. Bisiklette sürmüşsün ne güzel:)

    YanıtlaSil
  2. İstersen bırakta olsun aralarda böyle hoşluklar yoksa hayatı daha fazla yaşamanın hiçbir manası yok

    YanıtlaSil
  3. deniz otobüsüne binerken yaşanıcak kargaşadan dolayı küçük çocuklarınızı kucağınıza alınız anonsu günün olayıdır :D

    YanıtlaSil