18 Ağustos 2009 Salı

Mimmm

Alışık olmadığım için Finduilas'ın mim'ini biraz geç gördüm benide mimlediği için ona teşekkür ederek mim'e katkıda bulunmaya başlıyalım.

Ama sanki bu mim biraz kurnaz birinin insanlardan almak istediği bilgiler gibi geldi ama neyse...

Hangi şehirde yaşıyorsun?

İstanbul

Mesleğin?
Öğrenci ve Yazılımcı

Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Yazmayı düşünüyordum ama template beğenemiyordum bir gün buldum ve artık bir yerinden başlamalıyım dedim ve başladım.

Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
27/04/2009

Bloğunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
İş yerinde ve ev'de sürekli olarak açıktır canım sıkıldığı zaman paneli yeniliyerek diğer bloglarada bakarım.

PC açıldığında bloğunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Bir yada iki bilemedin üç hiç olmadı dört =P

Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Anafikir edinip kendim yorumladığım oldu bir kelimesini bile taşımadan.

Bloğunda hangi konularda yazmak seni mutlu eder?
İçimden gelenler, insanların biraz daha bilinçli davranması için elimden geldiğince birşeyler karalamak.

Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
Değişkenlik gösterir araştırırken o an ruh durumum neyse ona göre eklerim.

Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Blog açmanın amacı bu değildir. Ama ciddi bir seyirci kitlesi oluşmuşsa bir tane bannerın kimseye zararı olmaz.

Blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin?
İstanbul içerisin de fikirleri uyan herkes ile buluşabilirim.

Bende populer optimist'i mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder